Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har tilføjet blog, hvad syntes folk ? hvad og hvorlange skal Blogs være ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

God tiltag af få en blog. men tænker mere på af det nok er en ide af få RSS

mere fordi af kunder så kan se med i hvad der sker på din blog ude af de behøver af gå på dit site

med mindre af du skriver nåde hvor det fanger og man lige må ind og se hvad det omhandler

jeg bruger selv google  desktop og modtager de mange nyheder via RSS som giver mig info

og ideer. til hvad der sker omkring i andre firmaer.

men God ide.

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

peter degn:

God tiltag af få en blog. men tænker mere på af det nok er en ide af få RSS

RSS er en super ide! Men husk at for at få en god position i Google skal du kun sende en "smagsprøve" ud via RSS, for eksempel det første afsnit (som så skal 'sælge' dit indlæg). Det skal du gøre for ikke at blive ramt på "duplicant content" dvs at du blot har kopieret andres materiale (i dette tilfælde dit eget) for at få flere besøgende.

Jeg forstår godt, at du naturligvis går efter at sælge POS'er i din blog, men personligt vil jeg respektere dig mere som sælger, hvis du giver eksempler på hvor ROM kasseapparater har deres berettelse. Det vil give et mere nuanceret billede.

Mvh

 

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Oscar Holbo Rasmussen:

RSS er en super ide! Men husk at for at få en god position i Google skal du kun sende en "smagsprøve" ud via RSS, for eksempel det første afsnit (som så skal 'sælge' dit indlæg). Det skal du gøre for ikke at blive ramt på "duplicant content" dvs at du blot har kopieret andres materiale (i dette tilfælde dit eget) for at få flere besøgende.

 

Jeg glemte lige et link:

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=66359

 

Mvh

 

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
hvad mener i med RSS smags prøve, Bloggen har RSS feed og det er lagt ud i diverse RSS portaler.

er der andet jeg kan gøre ?

Men hensyn til at komme med bedere For og imod, ja helt sikkert. det var også min ide da jeg startede indlæget... og har virke lig lagt mit hovde i blød og jeg kan kun komme med virkelig tynde agumenter- og de bliver opdateret senere.. og ja du har ret det han belys både for og imos dårlige og gode sider... jeg har det i mente ! og tak for indput !!!

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

En blog er uden tvivl et fremragende tiltag. Jeg vil ikke kommentere på de ting der allerede er blevet nævnt, men i stedet prøve at komme med lidt andre ting du kan kigge på i forbindelse med blogging:

  • Giv dine læsere muligheden for at få en email når du skriver et nyt indlæg
  • Giv dine læsere muligheden for at få en email når der kommer nye kommentarer til et indlæg. Både til dem der allerede har kommenteret og dem der blot ønsker "at holde øje" med kommentarerne.
  • Overvej at fjerne "Login to add your comment". Hvorfor skal man logge ind for at kommentere. Hvorfor ikke bare stille felterne til råddighed uden at skulle logge ind.
  • Overvej at få en twitter profil, en facebook side hvor du kan markedsføre dine blogindlæg. Brug evt. også services som anyhed.dk

Hvis du vil gå videre med ovenstående punkter kan du læse lidt mere om baggrunden for punkterne i et par at mine egne blogindlæg. Jeg bruger Wordpress som blogplatform, men du vil sikkert sagtens kunne få udviklet disse ting til din blogplatform også. Her kommer mine indlæg som måske kunne være interessant for dig:

Markedsføring af blogindlæg og fastholdelse af debat

Hold øje med kommentarer i Wordpress uden at kommentere først

Twitter guide for begyndere og tips til øvede

Rigtig god fornøjelse med bloggen.

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)