Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har tilføjet blog, hvad syntes folk ? hvad og hvorlange skal Blogs være ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

designnørd:

Kanon tiltag med en blog på dit site, - og tror også at indenfor dit felt må der være en masse at bloggo om..

Enig!

 

designnørd:

Men selve opbygningen af bloggen er jeg ikke vild med, - uden jeg er ekspert på området (men det gør det vel ikke dårligere af!?!?!;-)) men jeg synes jeg skal trykke en hel masse for at komme frem til selve indlæggene, - og var jeg ikke blevet stædig og ville finde det indlæg du skriver du lige har lavet i dag, - tror jeg at jeg havde opgivet...
Jeg syntes umiddelbart ikke, at det var svært at finde bloggen, men jeg kiggede også efter den. Men designnørden har ret i, at den måske kunne være mere fremtrædende.

designnørd:

Og inden du lægger indlægene ud skal du måske lige have en anden til at læse korrektur for dig, - de få linier jeg læste var der en del stavefejl, - du skriver som man taler, - men det kan bare trække niveauet lidt ned på bloggen, synes jeg...

Igen her er jeg enig! Det er vigtigt, at du får læst dine blogs igennem, især måske fordi skriftlig fremstilling ikke ser ud til at være din stærke side. Så hav en til at kigge på det, og måske arbejde det igennem sammen med dig.

Jeg vil gerne give en hånd her i starten. Uden omkostninger for dig. Jeg er ikke forfatter, men mener, at kunne udtrykke mig ganske godt på skrift :-)

 

Mvh

 

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

designnørd:

Kanon tiltag med en blog på dit site, - og tror også at indenfor dit felt må der være en masse at bloggo om..

Enig!

 

 

designnørd:

Men selve opbygningen af bloggen er jeg ikke vild med, - uden jeg er ekspert på området (men det gør det vel ikke dårligere af!?!?!;-)) men jeg synes jeg skal trykke en hel masse for at komme frem til selve indlæggene, - og var jeg ikke blevet stædig og ville finde det indlæg du skriver du lige har lavet i dag, - tror jeg at jeg havde opgivet...
Jeg syntes umiddelbart ikke, at det var svært at finde bloggen, men jeg kiggede også efter den. Men designnørden har ret i, at den måske kunne være mere fremtrædende.

 

designnørd:

Og inden du lægger indlægene ud skal du måske lige have en anden til at læse korrektur for dig, - de få linier jeg læste var der en del stavefejl, - du skriver som man taler, - men det kan bare trække niveauet lidt ned på bloggen, synes jeg...

 

 

Igen her er jeg enig! Det er vigtigt, at du får læst dine blogs igennem, især måske fordi skriftlig fremstilling ikke ser ud til at være din stærke side. Så hav en til at kigge på det, og måske arbejde det igennem sammen med dig.

Jeg vil gerne give en hånd her i starten. Uden omkostninger for dig. Jeg er ikke forfatter, men mener, at kunne udtrykke mig ganske godt på skrift :-)

Med hensyn til blogs, nyhedsbreve og andet i den retning, kan jeg kun anbefale Hr. Thorborgs E-Pusher. Jeg har kun læst light-versionen (har ikke noget kommercielt web site, og kunne ikke retfærdiggøre udgiften på "interesse" - der er så meget andet, der også kræver kasse ;-)

Men selv i Light udgaven, kan du finde meget guf.

Mvh

 

Jan

 

PS.

E-Pusher light kan downloades gratis her. Og den fulde version kan købes samme sted (men prøv bare light-udgaven først - det skulle ikke undre mig, hvis du fik et godt tilbud på den fulde version).

PPS.

(Får man måske ekstra karma-points af Hr Thorborg for at reklamere for hans produkt? ;-) )

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for den tredobbelte posting. Der kom nogle server/database-fejl, og jeg kunne ikke se mine svar.

Jeg ville gerne slette de overflødige, men jeg kan kun rette i dem, men ikke slette???

Mvh

 

Jan

Jan Rasmussen - Vores Familie Web Site:  www.kaddu.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jacob,

Det er en super ide med en blog. Personligt synes jeg ikke blog indlæg kan blive forlange, hvis de er relevante, og typisk når de er relevante bliver de ikke for langeStick out tongue, og gerne med billeder Smile

Jeg synes måske du skal kigge lidt på din link struktur?

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Først synes jeg, at du skal skrive, at "Jacob Ipsen blogger" og ikke "NGGI's blog". Læserne vil gerne vide, at her er direktøren ude og sige sin ærlige mening.

De mange stavefejl har der været trasket rundt i.

Hvis du skal fastholde interesssen, så skal der komme nogle interessante, usædvanlige eller uventede oplysninger eller holdninger ind imellem. Det kan jo næppe komme som en overraskelse, at du går ind for POS frem for Rom, som jeg nu kan forstå, det hedder. Det er jo bare salgstalen, delt ud på små indlæg.  Fortæl lige så meget om trenden fremover, hvor vanskeligt et skift kan være - og hvor let det kan blive, om sjove oplevelser, pudsige spørgsmål fra glade kunder. Noget, som giver læseren lidt mere kendskab til dig og din virksomhed.

Med hensyn til længden: Lav blandede indlæg: Korte og lange mellem hinanden.  Personligt kører jeg tit død i alt for lange indlæg, de må gerne kunne ses på en gang på min skærm, eller næsten. Men det er jo forskelligt, hvordan folk har det med det, og mine bloginlæg er i meget forskellig længde.

Tjek i din statistik, om indlæg bliver læst mere, hvis de bliver udgivet på et bestemt tidspunkt (det gør de på http://anettesand.dk - både hen over dagen, ugen og navnlig året pga. det de emner, jeg blogger om) og brug denne viden, når du sender nyhedsbreve ud - hvis du da gør det, og hvis du har et særligt vigtigt blogindlæg, så læg det på din bedste ugedag. Link til tilmelding til nyhedsbrevet fra bloggen.

God fornøjelse med det.

Dbh
Anette Sand

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jan Oscar Holbo Rasmussen
tak for indput, er i gang med e-pusher.
kan godt være jeg hænger dig op på dit tilbud, men lader lige min kammerat der er skole lærer kigge den igennem først :)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mortenfa
hvad mener du med link strukturen ?
de meget lange URL´er ? sitet kører i DotNetNuke så ved ikke om jeg kan ændre det ...

det kan være der  er andre der ved noget om det .. ??

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Anette Sand
tak for god feedback !
ja du har ret i at den første post var "meget lidt" af salgs talen. jeg prøver at lade Bloggen fri for alt for meget reklame gass , det gider folk ikke læse !
og prøver at holde mig objektiv.

min næste blog indlæg handler om integration, og ikke bare de former for integration som jeg har med at gøre i NGGi men også lidt mere om andre former for integration.

men ja du har helt ret i at det handler om at holde bloggen intrasant, og skal absolut gøre mit bedste. :)

og Titlen.... helt sikkert en god ide. men oprindeligt var iden at bruge bloggen sådan lidt blandet. til gæste indlæg, nyheder, blogs men bliver det for rodet ?

jeg har sat en del overvågning op på bloggen, men bliver nød til at kører lidt før jeg kan se hvad og hvornår jeg skal udgive, men syntes det er fedt at du gør mig opmærksom på det, havde blot sat det op for at kunne følge om folk læste den... :)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener da sagtens, du kan have gæstebloggere, selvom bloggen er i dit navn. Så kan du jo bruge et lille indlæg på at præsentere dem - det virker også bedst: Så ved folk, hvorfor du netop har bedt dem om at skrive.

Dbh
Anette

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ja selvfølgelig... havde jeg ikke tænkt på :) tak

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)