Det kan du desværre ikke idag i systemmet, men jeg ved de er tæt på at have fundet en løsning på dette, sidst jeg snakkede med deres produktchef, sagde han det blev i løbet af denne uge.
Tak skal du have. Jeg håber at de løser det snart. Skriv endeligt hvis du hører noget nærmere disse dage.
Hej Silvan,
Løsningen skulle gerne nu være live på din server. Hvis du har aldrig tekniske spørgsmål til hvordan du kan få lidt mere ud af din DanDomain-shop er du velkommen til at tage fat i mig på ks@cygnet.dk eller 61307560.
Lige for at være helt sikker (for det ødelægger virkelig meget mine planer). Man kan ikke på nogen som helst måde få vist en "vareliste" istedet for en "mellemside", når man klikker på et af toppunkterne i produktmenuen???
Det er sikkert det du allerede har svaret på, men findes der slet ingen måde den kan kringles på ???
Lige for at være helt sikker (for det ødelægger virkelig meget mine planer). Man kan ikke på nogen som helst måde få vist en "vareliste" istedet for en "mellemside", når man klikker på et af toppunkterne i produktmenuen???
Det er sikkert det du allerede har svaret på, men findes der slet ingen måde den kan kringles på ???
Hej Tobias,
Du kan kun have produkter i det sidste niveau i din struktur i produktgrupper.
Så hvis du har
Tshirts - Tshirts blå - Tshirts gul
Kan du ikke have alle dine t-shirts ligge i Tshirts, men kun i henholdsvis t-shirts gul eller blå.