Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris på server web hotel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er begyndt at lave 360 grader præsentationer af produkter. Nu skal jeg til at indkøbe noget software så man kan zoome helt ind på detaljerne. Denne software skal installeres på en server, men jeg ejer ikke selv sådan en og har ikke nogen interesse i at få en. Kan man ikk eleje noget plads på en server ude i byen som min software kan installeres på?? HAr Jer aminoer sådan en service og i så fald hvad koster det??

Hilsen Morten

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:25
Vi tilbyder dedikerede servere, hvor du lejer en maskine som står hos os, og vi kan om nødvendigt også stå for driften af serveren. Priserne afhænger af de nærmere forhold, men jeg skal meget gerne give dig et godt amino tilbud.

Hvis du sender en e-mail til sune at activewebs.dk med dine kontaktoplysninger, lidt information om hvor meget aktivitet du forventer på dit webhotel og en henvisning til det pågældende software, så vil jeg læse lidt op på hvad kravene er samt vende tilbage til dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvis det ikke nødvendigvis skal være en windows-maskine, så kig lige på den tråd her. Jeg synes det er vildt billigt, i sær når der er 500gb trafik med:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8231

Men en løsning, hvor der er nogle der sørger for at holde serveren opdateret, er nu nok heller ikke helt dumt.

Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:52
Hvis du "bare" skal have en server fordi du kræver den specielle funktionalitet men ellers lige så godt kunne nøjes med et webhotel, så ville jeg kigge efter en "Virtual Server"... altså en software simuleret server som giver de samme fordele som en dedikeret server, men er væsentligt billigere fordi dete samme hardware deles af flere virtuelle servere.

Du kan få dem fra omkring 200 pr måned.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)