Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ÆØÅ i beskrivelse og keywords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Håber I kan hjælpe:

Jeg er importør og i samarbejde med min leverandør er vi ved at lave en dansk version af min leverandørs nationale hjemmeside. I den forbindelse er jeg stødt på følgende udfordring som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til at - i det mindste - forstå: (jeg paster lige hans email uden oversættelse, da problematikken nok går tabt hvis jeg forsøger...)

Another question, as you can check at page-info (right-mouse click) most Danish signs are not registered in description and keywords. I do not know whether this is a local problem as I am not using Danish browser, or that this problem occurs also in Denmark. I hope not, beacuse if so, it wil seriously restrict the effectiveness of the indexation by Google. Let me know your experiences please.

mvh

Christian Kirkegaard

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:33

Hej Christian

Heldigvis fungerer Google også i DK :-)

Her er lidt fra kildekoden på Amino (fra dit eget indlæg her ) :

" hjælpe: Jeg er importør og i samarbejde med min leverandør "

Her kan du se specialtegnene fra ÆÅØ. Og det fungerer ligeså godt som andre bogstaver i henhold til indeksering i Google.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:35

Hmm, ved ikke hvad der skete med min margin indlægget.

Det korte svar er : der ingen problemer. Vi har vores specialtegn, som alle danske websites har. Og det virker

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)