Har lige lavet en ny datingside www.datelive.dk . Det er 100% gratis at bruge den og ikke kun gratis at tilmelde sig, som på alle andre datingsider. Tilbuddet til brugerne er næsten for godt, til at man skal tro på det (altså at det er 100% gratis), så det er meget svært at komme ud til brugerne med budskabet. Også pga. alle andre datingsider skriver at deres side er gratis, hvilket dog ofte ikke er sandt.
Jeg ønsker ikke at bruge penge på annonceringen, da der heller ikke er indtægter på siden (måske kommer der nogle bannere på siden senere).
Hvor ange brugere har du? En god måde ville være at lave et samarbejde med andre sites om links bytte. Eller banner byt, men det kræver slevfølgelig begge parter har noget at byde på.
Søgemaskine optimering er gratis, hvis man gør det selv :o) Og man kan komme langt med nogle af de gratis e-bøger.
Og hvis du laver noget virkelig godt kan du være heldig at få lidt på mund-mund metoden :) Der er ikke noget der giver bedre end andre brugere som anbefaler din service.
Du kan også prøve dig med lidt pressemeddelelse og PR. Det er dog svært at lave en rigtig god pressemeddelelse selv, men her på Amino finder du nogle super vejledninger til den slags. Du kan evt. få noget god feedback i den lokale avis osv. hvis du har en historie...
At et datingsite er gratis at bruge er ikke ligefrem nogen revolution. Der er tonsvis af gratis datingsites derude. Men hvis du nu får et par hundrede tusinde brugere, og stadig kan holde det fuldstændig gratis (som i ingen forskel på brugeres muligheder / VIP-profiler osv.), ja så kan vi tale om en nyhed :)
Alle datingsites starter jo med at være 100% gratis, indtil der er opnået en brugermasse af en vis størrelse. At det er gratis er uinteressant, da det netop er forventeligt at et nyt site uden brugere er gratis. Så find en anden vinkel med noget kød på - så er det nemmere at få omtale (nemmere, ikke nemt).
Beløn aktive bruger , der f.eks. Der Har profil billedet og udfylder profil100 % , kan du f.eks. Give noget gratis , de ses mere og kommer højere op , det motivere folk til at logge ind chatte og udfylde profil , google elsker der sker masser af aktivitet på siden , dette er nok enklest der kan gøres for at forbedre din placering på google
Hvorfor tage ikke lidt betaling for nogle enkelte ting ?
Man kan kalde det plus profil ligesom herpå amino.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Gå ind på Facebook.dk, og opret en fanside som f.eks. kunne hedde noget med: "Alle Danmarks Singler" eller noget andet, men bare ikke med jeres sitenavn. Inviter alle dine venner, og måske sæt en konkurrence på. Når der så er kommet en hel del brugere, så begynd at sende lidt reklame ud med jeres site. Mere og Mere!
For det første mangler du en smugkigfunktion, for ingen gider vel bruge tid på at oprette en profil, hvis der alligevel ikke er noget at komme efter. Via smugkigfunktionen kan man naturligvis ikke kontakte brugerne.
For det andet skal der især være nogle (kønne) kvinder, for kvinder tiltrækker andre kvinde, og mændene følger kvinderne. Det er i en stor udstrækning kvinder, som bestemmer hvile sociale medier, som har mest succes. Forestil dig hvor mange mænd, som ville komme på et diskutek, hvor der ikke kom kvinder...
Dette svar er til alle, der er kommet med indlæg til mit spørgsmål, da alle jeres svar til sammen er rigtig gode. Dog synes jeg at Mikaels er bedst eller i hvert fald har givet mig mig et input jeg ikke havde tænk over. Takker :-)