Først vil jeg lige høre om der er personer der har fået taget fotos af deres børn hvor skolen benytter Gauss Foto?
Hej Remy.
Ja, jeg har benyttet dem adskillige gange til fotos af børnene, til stor tilfredshed for mig og min familie. Har aldrig haft problemer med hverken kvalitet eller regninger derfra. Ville jeg bruge dem igen? Ja, absolut.
De bedste hilsner John Nielsen
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg faldt lige over dette indlæg i går. Jeg kan huske at vi fik en rykker fra dem sidst ungerne fik taget billeder. Normalt får vi ikke rykker så jeg betalte den selvfølelig med det samme. Nu læser jeg så dette indlæg og kan nu konstatere at jeg faktisk har betalt 2 gange + et rykker gebyr. Jeg snakkede med min bedre halvdel om dette i går aftes og vi har faktisk før modtaget rykker selv om vi havde betalt. Hvor mange det drejer sig om kan hun ikke huske. Jeg vil selvfølelig tage kontakt til virksomheden for at få mine penge igen.