God aften! Jeg er usikker på om jeg har lagt dette indlæg ind i rette kategori, men såfremt en "mod" læser dette er han/hun velkommen til at flytte indlægget til anden kategori. Jeg er en "ung" mand på 34 år som har et ønsk om at flytte til udlandet for at arbejde og bo i en længere periode. Asien står højt på ønskelisten over destinationer, men i bund og grund er jeg interesseret i at prøve mig selv af og finde ud af om jeg trives med det at bo og arbejde i et andet land, og derfor vil jeg ikke udelukke nogen forslag på forhånd. Mit spørgsmål til dig lyder nu om du kunne være interesseret i en mand som mig, eller du har nogle kontakter du kan henvise til? Min erhvervserfaring siger 8 års erfaring fra rejsebranchen og 5 år i pensions-/forsikringsbranchen. Dette vil jeg meget gerne uddybe såfremt nogen viser interesse. Som skrevet ovenfor er jeg åben over for det meste, dog kan jeg lige så gå til bekendelse med det samme og sige, at programmering har jeg ingen forstand på. Kender du nogen som kunne være interesseret i en fyr der gerne vil forsøge sig i udlandet hører jeg meget gerne fra dig. |
Hejsa
Har du interesse i at starte som selvstændig ?
Med venlig hilsen
Lillian