Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke kontakte annoncører i virksomhedsbørsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I beder mig bekræfte min mail ved tryk på knap, men spørger ikke om mail og sender mig ikke det link jeg skal bekræfte for at komme videre.

Nå men jeg prøver faktisk at reagere på en annonce sandsynligvis skrevet af Nicolai Frish eller Thorborg under virksomheder købes, så kan den der har skrevet annoncen ikke lige sende mig en privat besked eller en mail så jeg kan fortælle lidt om min portal og muligheder.

Mvh.

Anders

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:36

Mailen er sendt til den adresse du opgave da du lavede en Amino kontor.
Saa enten er den forkert eller ogsaa ligger den i dit spamfilter.
Du kan maile til martin@thorborg.dk

Dbh Martin 

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:43

Skriv mig en mail på jimmy@amino.dk - så kan jeg svare dig med info om, hvilken mailadresse du har brugt.

Kig dog evt. en gang i din "Uønsket post"-folder først.

Der er et link i mailen "Du er nu oprettet på Amino Virksomhedsbørs" - og evt. har du også fået en mail med "Vigtigt: Bekræft din e-mail adresse".

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:44

cwtest:

Skriv mig en mail på jimmy@amino.dk - så kan jeg svare dig med info om, hvilken mailadresse du har brugt.

Kig dog evt. en gang i din "Uønsket post"-folder først.

Der er et link i mailen "Du er nu oprettet på Amino Virksomhedsbørs" - og evt. har du også fået en mail med "Vigtigt: Bekræft din e-mail adresse".

Og det var så fra min test-konto...

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 19:07

Har fået fat i Thorborg, men vil lige oplyse, at jeg endnu ikke har modtaget nogen mail fra jer, og jeg har i dag prøvet at kontakte en virksomhedssælger men får stadig ingen mail at bekræfte. Har checket begge mine mailaddresser - også i spamfilteret.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:25

Hej Mr. A,

Jeg kan se i vores mail-log, at vi har sendt bekræftelsesmail til dig på nedenstående tidspunkter på en yahoo-mailadresse. Af flere årsager, skriver jeg ikke mailadressen her i indlægget, men du skal være velkommen til at kontakte mig på jimmy@amino.dk for at få løst problemet.

2010-01-28 13:32:00
2010-01-28 13:42:00
2010-01-28 13:43:00
2010-01-28 14:14:00
2010-01-31 18:12:00

Dbh
Jimmy

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)