Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

netværksopbygning-diamanten i virksomhedens udvikling

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er meget fokuseret på at opbygge et konstruktivt og ambitiøst netværk med base her i Esbjerg. Min ide er at det både skal være seriøst og sjovt at være med i. Livet er for kort til kedelige netværksmøder, mener jeg. For at få opbygget en god velfungerende netværksgruppe, vil der være møder oftere end i andre netværk. DU skal som medlem have en positiv og åben tilgang til de mennesker der bliver medlemmer, og være indstillet på at give noget af dig selv, skabe værdi i gruppen. Alderskriteriet er 20+, ideen er også at blande ungdom og rutine-det plejer at være givtigt. Netværket har ikke kontigent. Jeg arbejder med netværk professionelt i det daglige, se mere på mit firmas hj.side: www.neodias.dk  , og vil selv give mine erfaringer og viden videre til medlemmerne i netværket. Skriv en mail til mig på fl@neodias.dk  , så finder vi ud af det praktiske med lokaler, møder mv. efter det. Arbejdstitlen på netværket er Business-2-go. God titel, ikk?

Venlig hilsen og vi ses.

Flemming

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Jeg vil gerne høre mere om dine planer, og hvad du forestiller at netværket skal indeholde, mødeaktivitet o.lign.

Jeg bor selv i det Sønderjydske Midtland, og kunne godt have interesse i et netværk der udspringer fra Esbjerg.

Send gerne en PM.

Med venlig hilsen

Lillian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)