Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé? - vil du bruge den?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor ikke bare bestille hos superbedst, så har du varen 1-2dage efter?

40 kr pr levering.

Hilsen preben

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 12:28

Det var jeg faktisk ikke klar over at man kunne. Men konkurrence er altid sundt :)

Jeg har tænkt på konsekvenserne med et stort varelager, og har derfor i første omgang tænkt mig at sælge de mest anvendte mærker.

Men mange ting kan nå at ændres, inden det bliver sat i værk :)

Kom gerne med flere meninger/holdninger.

Vh Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:32

helt enig Preben

men det er heldigvis det der gør det spændende at drive webshop - nogle ser fidusen, andre ikke Smile

mvh

jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:35

Grunden til at abonnementer tiltaler mig så meget er, at man som indkøber/disponent kan agere efter det. Hvis du på forhånd ved at du om 10 dage kan sende 1000 flasker shampoo ud, kan du alt andet lige tilbyde det til en lavere pris, da du ikke har lagerbinding på det og at du ikke skal indregne et evt. tab på udgåede varer. Du ved jo at du skal sende 1000 stk. ud og kan derfor nøjes med at købe det. Det er bare godt købmandsskab.... Ved at der er varegrupper, hvor verden ikke er så enkel, så bare lad være at kommentere på det.

Michael

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:35

Du skal nok også have et rimelig hæftigt lager... eks er Shampo jo ikke bare shampo, og tandpasta ikke bare tandpasta, der kan være nogle der sværger til særligt mærker osv.

Personligt ville jeg ikke bruge sådan noget, med míndre der virkelig var tid eller penge at spare. Og jeg køber alligevel min shampo når jeg er hos frisøren, og min tandpasta når jeg handler, så det ville ikke være særlig meget tid jeg sparede...

Derfor kan det sagtens være ideen er god, tror bare du skal finde nogle andre produkter, måske dyrefoder, kattegrus og den slags, de fleste vil gerne have at deres dyr ikke spiser wiskas og det skod mad der sælges i supermarkeder, og for nogle kan det også være et besvær at skulle slæbe alle de dåser hjem...

Der er sikkert også 1000 andre ting (kan også være den med kattemad findes, jeg har ikke chekket) men jeg tror det skal være nogle lidt mere ualminde/besværlige produkter, hvis man alligevel går forbu dine produkter hver dag (eks i supermarkedet) så er der ikke særlig stor fordel ved at skulle forudbestille bestemte mænger...

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:40

Egentlig en god ide. Men kan godt se at det kan være svært at få en kunde til at starte sådan et abonnement. Jeg ved personligt ikke selv hvor tit jeg køber shampoo eller tandpasta. (Det med shampoo er lidt løgn da jeg er skaldet).

Jeg vil løse det sådan at jeg vil lade systemet huske den enkelte kundes ordre, og give kunden mulighed for at lave en genbestilling når tid er, blot ved 1-2 klik.
Og når dine kunder så kan se et mønster i indkøbsvanerne, så har du et flueben klar til dem, hvor de kan aktivere abonnement.
Altså de skal ikke starte som abonnent men muligheden skal være der. :)

God vind.

Vh

Dennis

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:41

Det er jo ikke kun selve tiden, man sparer. Jeg slipper for at skrive indkøbsliste, tænke over hvad jeg mangler, glemme at købe nogle ting, mm. Jeg løber altid tør for shampoo, tandpasta og sæbe, så du rammer ihvertfald mig som målgruppe.

Glem den snak om lager. Med et abonnement ved man jo, hvad der skal købes ind og i hvilke mængder. Så skal det bare pakkes og sendes.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 12:43

Forresten er det jo en klar fordel for dig at kunden tegner et abonnement. Så gør det klart og tydeligt at de har muligheden for at abonnere på produktet, og tilbyd dem så en discount ved abonnement i forhold til genbestilling. :)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 12:48

Det er også det mine tanker har gået på. Det skal kunne betale sig for kunden at oprette et abb. hos os, både tidsmæssigt og evt. også prismæssigt.

Jeg ved jeg kommer til at kæmpe en kamp mod dem, som "hellere" vil handle i supermarkedet. men har man først en gang prøvet at løbe tør for eks. toiletpapir, så gør man det ikke igen :)

Hvad synes I om navnet? Placito.dk?

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 12:53

Placito.dk lyder godt. Nemt og kort.
Jeg sidder også og tænker på om du skal vælge at kalde det for automatisk (gen)bestilling, da jeg tænker at abonnement bliver opfattet som om der er en bindingsperiode.

Bare en lille brainfart herfra. :)

Vh

Dennis

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)