Du skal nok også have et rimelig hæftigt lager... eks er Shampo jo ikke bare shampo, og tandpasta ikke bare tandpasta, der kan være nogle der sværger til særligt mærker osv.
Personligt ville jeg ikke bruge sådan noget, med míndre der virkelig var tid eller penge at spare. Og jeg køber alligevel min shampo når jeg er hos frisøren, og min tandpasta når jeg handler, så det ville ikke være særlig meget tid jeg sparede...
Derfor kan det sagtens være ideen er god, tror bare du skal finde nogle andre produkter, måske dyrefoder, kattegrus og den slags, de fleste vil gerne have at deres dyr ikke spiser wiskas og det skod mad der sælges i supermarkeder, og for nogle kan det også være et besvær at skulle slæbe alle de dåser hjem...
Der er sikkert også 1000 andre ting (kan også være den med kattemad findes, jeg har ikke chekket) men jeg tror det skal være nogle lidt mere ualminde/besværlige produkter, hvis man alligevel går forbu dine produkter hver dag (eks i supermarkedet) så er der ikke særlig stor fordel ved at skulle forudbestille bestemte mænger...