Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan byder man på en opgave ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja med chancen for at virke rigtig amatøragtig, er der så én der kan fortælle mig hvordan jeg afgiver et bud på en opgave ?

Når jeg er inde på opgaven og udfylder de forskellige felter, så er der ikke en "boks" der hedder afgiv tilbud. Til gengæld har jeg fået sendt en mail utallige gange.

Når jeg kigger på de afgivne bud under opgaven, så figurerer jeg heller ikke der.

Hjæææællllppp.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Lis

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 09:11

Når du har klikket på opgaven, burde der ude i højre side være mulighed for at udfylde en lille formular med pris, dato og hvordan du vil udføre opgaven.

Der er også den mulighed at du ikke har oprettet dig som freelancer i nu :-)

Venligst
Dennis Nielsen

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 22. Jan 10
Skrevet kl. 09:29

Hej Dennis,

jo jeg er oprettet som freelancer. Jeg får også "højre siden" frem, hvor jeg kan udfylde diverse, men hvordan sender jeg så mit bud ? Der er en send knap, men her kommer jeg ikke til at figurere som jeg har afgivet et bud neden under opgaven.

Skal der være en "knap" der hedder afgiv bud, eller skal jeg bare trykke send. Der går måske et stykke tid før man bliver registreret under opgaven, som man har budt på ?

Ja jeg har vist mange gode spørgsmål Smile

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 09:52

Hej,

Du skal udfylde felt med pris, vælge dag, hvornår du forventer at blive færdig, udfylde felt "Beskriv hvordan du vil løse opgaven:" og trykke på en knap, der hedder "Tilføj". Den ligger nede under sidste felt. Knappen "Send" hører til det første felt, hvor du kan sende spørgsmål vedr. en opgave (sendes som privat besked til ham/hende, som har sættet opgaven).

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 22. Jan 10
Skrevet kl. 10:01

Hej Nazar,

så var den der Smile

Jeg var kommet til at skrive 350 Kr. i timen i "dit bud" felt, det ville den ikke acceptere. Så da jeg bare skrev 350, så strøg den igennem.

Tusinde tak for hjælpen - tak for det hurtige svar - og ha' en superdejlig dag.

mvh

Lis

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 10:12

Ingen problem )

Held og lykke

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)