Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Superiværksætteren Sir Richard Branson

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:29

Han kommer vel af sig selv og kontakter Martin hvis vi lægger en torrent på hans nyeste bog Smile

Nej seriøst det ville være nice, jeg har den dybeste respekt for den mand, jeg har fulgt hans gøren og laden i over 20 år Cool

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er Branson ordblind, så han ville nok blive haglet igennem  for stavefejl af de store kanoner herinde ;-)

Spøg til side. Super fyr virker han som . At kunne udnytte muligheder på den måde han gør, kræver et specielt psykologisk setup, som de langt de fleste ikke har. Men som de kan få, hvis de arbejder med deres personlighed.

At starte business er jo simpelt nok. Bare spørg Martin T, det tit noget med : " Giv den en skalle, fyr den af, tro på dig selv " . Hvis bare det var så nemt. Det er en speciel psykologisk profil for disse typer, som stikker langt dybere end disse slogans

Om Martin og Richard er klar over det selv, ved jeg ikke. Når det bare kører for en , er man som regel også ligeglad.

Hvorfor skriver jeg dette ? Fordi de fleste alligevel ikke ville lære en skid at Branson eller Martin. Men man kan da sige at man har talt med dem :-)

Det svarer til at tro at man bliver en landsholdspiller i fodbold fordi Michael Laudrup har sagt til dig at du skal " Giv den skalle "

Nå, det er sagt, blev jeg stærkt glad den dag Flemming Østergaard hilste på mig og sagde : " Selv tak min dreng ", fordi jeg var så glad for det han gjorde for FCK.

Lidt starstruck bliver man vel altid :-)

God nat

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 07:29

Jeg er netop i gang med sidste kapitel af hans selvbiografi fra 1998 ... og fra at kende til ham og så kende ham noget mere, har været sjov læsestof (bogen har han uden tvivl skrevet for at kunne give sin version af kampen mod British Airways).

Bogen har udover lidt underholdning, fået mig overbevist om, at jeg fremover ALDRIG flyver British Airways ... hvis det kan undgås ;-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 12:39

Blankensteiner:

Jeg er netop i gang med sidste kapitel af hans selvbiografi fra 1998 ... og fra at kende til ham og så kende ham noget mere, har været sjov læsestof (bogen har han uden tvivl skrevet for at kunne give sin version af kampen mod British Airways).

Bogen har udover lidt underholdning, fået mig overbevist om, at jeg fremover ALDRIG flyver British Airways ... hvis det kan undgås ;-)

Jeg er også i gang med hans selvbiografi. Fantastisk læsestof...! Jeg er især vild med hvordan og hvor "lidt" han bruger, i forbindelse med, at han køber en ø. (til de nysgerrige, kan i se hvad han købte øen for, samt hvor meget den er værd i dag her: http://www.thisismoney.co.uk/home/article.html?in_article_id=410885&in_page_id=1  

Det er også fantastisk den måde han møder Phil Collins på! 

Fantastisk bog!  Yes

.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 12:40

.

.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:05

nu når vi er ved emnet om spændende iværksættere kan jeg anbefale at læse bøger fra følgende iværksættere som er med i "Dragons Den" i UK versionen:

Duncan Bannatyne, startede med en isbil og er nu multimillionær med hoteller og "Bannatynes" motionscenter over hele UK samt en hel masse flere investeringer :-)

Peter Jones, startede sit eget tennis akademi blev millionær, tabte det hele, byggede det op igen på 5 år og har ikke set sig tilbage siden :-)

Theo Pathitis , James Can, Deborah Meaden kan også klart anbefales :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)