Nu er Branson ordblind, så han ville nok blive haglet igennem for stavefejl af de store kanoner herinde ;-)
Spøg til side. Super fyr virker han som . At kunne udnytte muligheder på den måde han gør, kræver et specielt psykologisk setup, som de langt de fleste ikke har. Men som de kan få, hvis de arbejder med deres personlighed.
At starte business er jo simpelt nok. Bare spørg Martin T, det tit noget med : " Giv den en skalle, fyr den af, tro på dig selv " . Hvis bare det var så nemt. Det er en speciel psykologisk profil for disse typer, som stikker langt dybere end disse slogans
Om Martin og Richard er klar over det selv, ved jeg ikke. Når det bare kører for en , er man som regel også ligeglad.
Hvorfor skriver jeg dette ? Fordi de fleste alligevel ikke ville lære en skid at Branson eller Martin. Men man kan da sige at man har talt med dem :-)
Det svarer til at tro at man bliver en landsholdspiller i fodbold fordi Michael Laudrup har sagt til dig at du skal " Giv den skalle "
Nå, det er sagt, blev jeg stærkt glad den dag Flemming Østergaard hilste på mig og sagde : " Selv tak min dreng ", fordi jeg var så glad for det han gjorde for FCK.
Lidt starstruck bliver man vel altid :-)
God nat