Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og råd til Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Fra  JOAN GYRING C o l l e c t i o n Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med at oprette en webshop hos Scannet, og har iøjeblikket en demo model som jeg arbejder på, jeg er temmelig grøn så det går langsomt, jeg søger en som eventuelt kan hjælpe med Logo og en lidt mere spændende forside, råd om betalingssystem, og hjælp med opstartproblemer.

Jeg har iøjeblikket en hjemmeside uden betalingsystem, og det er ikke muligt at tilføje dette, ønsker derfor en ny.

Jeg har arbejdet i udlandet en del år som designer af modetøj, og det er dette jeg vil sælge via nettet i DK.

Mange hilsner Joan

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 23:56

Det lyder spændende med din vordende webshop.
Hvad angår betalingssystem til din Scannet-shop, kan du tilføje det uden problemer.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på kma@moskjaer.dk

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Korsør
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:44

Hi Joan

Som du allerede nu ved er det ikke altid lige sagen at lave alt arbejdet selv, men nå du er i gang med webshop og også gerne vil have et ordentligt logo så vil jeg nok anbefale dig at ofre en lille sjat penge til både shop og loge, prøv at kigge på www.pointe.dk  og se om ikke det er noget for dig Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:50

Hi Joan

Som du allerede nu ved er det ikke altid lige sagen at lave alt arbejdet selv, men nå du er i gang med webshop og også gerne vil have et ordentligt logo så vil jeg nok anbefale dig at ofre en lille sjat penge til både shop og loge, prøv at kigge på www.pointe.dk  og se om ikke det er noget for dig Smile

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:53

Hej Joan!

Du kan hurtigt gå i gang med min shopløsning:

• Opret en ny butik hos mig og prøve den af. Du kan evt. læse mere hvordan på 'Hurtig hjælp'-siden.
  • Læg butikken ind på din hjemmeside. Jeg kan godt hjælpe dig med det.
  • Gør dit bedste for at kunne få nogle ordrer, evt. fra dine slægtninge, venner og/eller bekendte.
  • Hvis du har brug for endnu flotter og/eller mere SEO-venlig en hjemmeside kan du godt søge om hjælp i forummet.

Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager af min demoshop, inden du kommer i gang. Hvis du har noget problem eller har brug for hjælp kan du godt kontakte mig.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)