Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lukke sin profil her på Amino

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Jeg ville lige høre om man kan lukke eller slette sin profil her på Amino ???

Jeg ved at den gang hvor det var oppe, hvor folk ikke kunne slette deres profil på Facebook, der var en masse bøvl, og tilsidst fandt man ud af at ifølge Dansk og EU lovgivning så skulle man kunne slette sin profil HELT og det må da også gælde her på Amino ??

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:33

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:38

Hvorfor vil du ikke være på amino mere?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:12

Hej Elias tak for hjælpen.

Nicolai Jeg vil lukke min profil fordi jeg ikke syntes at det er sjovt at være her på Amino mere, og jeg er helt stoppet med at anbefale det til andre, jeg var rigtig glad for det en gang, men det er stoppet desværre, for jeg syntes at de fleste indlæg her inde, ender med at nogle enkelte "gamle Aminoer" hakker ned på et eller andet, og sidst gik det ud over en god kollega "Ballonnord" som bare ville gøre noget godt.

Der køre en kedelig jantelov her inde, som vist ikke er til at lave om desværre, så derfor vil jeg hellere bruge mine kræfter, til at hjælpe andre på en anden måde og et andet sted, jeg ved ikke om det er Finans kisen det hurtigere giver folk sure opstød, men det er blevet meget være de sidste måneder.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:40

Jamen farvel så, og tak for denne gang.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

www.ballonbutikken.dk :

Hej Elias tak for hjælpen.

Nicolai Jeg vil lukke min profil fordi jeg ikke syntes at det er sjovt at være her på Amino mere, og jeg er helt stoppet med at anbefale det til andre, jeg var rigtig glad for det en gang, men det er stoppet desværre, for jeg syntes at de fleste indlæg her inde, ender med at nogle enkelte "gamle Aminoer" hakker ned på et eller andet, og sidst gik det ud over en god kollega "Ballonnord" som bare ville gøre noget godt.

Der køre en kedelig jantelov her inde, som vist ikke er til at lave om desværre, så derfor vil jeg hellere bruge mine kræfter, til at hjælpe andre på en anden måde og et andet sted, jeg ved ikke om det er Finans kisen det hurtigere giver folk sure opstød, men det er blevet meget være de sidste måneder.

Selvfølgelig kan vi lukke din profil, det tager 2 min. 
Men dine indlæg bliver stående, ellers vil alle de debatter du har deltaget i bliver ødelagt.

Mht. din "analyse" af Amino er jeg underligt nok langt fra enig.
Antallet af sure indlæg er minimale i forhold til gode indlæg.
Men for nogle vil glasset altid være halv fuldt og med de øjne vil Amino nok også være et dumt sted.
Du plejer nu at være optimistisk, så det undrer mig..

Nuvel, jeg syntes det er dumt af dig at melde dig ud, men hvis det er din beslutning, så sig til.

Dbh Martin 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

hej jeg ville slettes fra denne side ønsker ik at være mellem mere det er ikke andet end at bare hustle penge fra folk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:00

ilhami:

hej jeg ville slettes fra denne side ønsker ik at være mellem mere det er ikke andet end at bare hustle penge fra folk

Det er gratis... Hvordan kan det så være at hustle penge fra folk?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:05

Fashion-Seller:

ilhami:

Det er gratis... Hvordan kan det så være at hustle penge fra folk?

Thorborg mangler penge til Amino, så alle uden plus abo. får Amino skat på deres indtjeninger, yep Amino er nu statsdrevetSkype-Giggle

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:13

Martin Thorborg:
Antallet af sure indlæg er minimale i forhold til gode indlæg.

Jeg ved ikke om man skal føle sig truffet.... Men personligt ved jeg da godt jeg ikke ligefrem har det med at blæse solskin op i røven på folk.... Jeg skriver imidlertid ethvert indlæg i en god mening. Det er min overbevisning, at en hård kritik er at foretrække fremfor et ligegyldigt klap på skulderen, hvis kritikken ellers er konstruktiv og saglig.

Det er ligesom den rettesnor jeg forsøger at leve efter.... Men hvis man er med til at skabe dårlig stemning ville jeg da sætte pris på hvis folk meldte ud - det ved jeg da jeg personligt ville skrive mig bag øret. Så hvis der vitterligt er et problem med stemningen kunne man måske foreslå administratorer og brugerne i almindelighed, at lige fyre en privat besked af til folk, som måske overskrider deres eller de almene grænser.... Som sagt skriver jeg det jeg skriver med de bedste hensigter.... Men folk kan jo læse ting vidt forskelligt.... Så jeg vil antage en supernederen blomsterbarnsposition og spørge: Kan vi ikke tale om tingene? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)