Hejsa
Takket være min analytics så jeg at nogle havde skrevet noget spændende om mit site her :-) Mange tak Jan, og også tak for de pæne ord til Andreas.
Jeg kan kun anbefale at deltage, uanset niveau.
For det første er det gratis, så du mister højest din tid (hvilket vi dog alle nok ved kan være en kritisk ressource).
For det andet så skal jeg gøre mit så alle får noget med hjem, uanset niveau. Jeg vil snakke om avancerede filtre, alerts (den nye feature under Intelligence) og om hvordan du bør handle på data. Sidst jeg holdt foredrag var der flere folk, jeg vil betragte som vante brugere, som sagde at de fik noget ud af det, selvom de ikke forventede det. Men jeg tør selvfølgelig ikke garantere noget :)
For det tredje, så er Web Analytics Wednesday et godt arrangement til at networke omkring webanalyse og optimering. Der er en masse spændende personer, som ved rigtig meget så inspirationen er ikke kun fra oplæggende, men også fra snakken bagefter.
Er man fra København, så er der også arrangementer af denne type nogle gange i løbet af året, men det er ikke sikkert det samme emne bliver taget op. I kan læse om nye arrangementer på min webanalyse blog.
Med venlig hilsen
Jacob
Pentia Analytics