Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Google Analytic event

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 06:40

Tak for det Jan.

Det er kun få hundrede meter fra hvor jeg bor, så det kunne dog bestemt være interessant. Jeg har dog lidt svært ved at finde ud af om det blot er en introduktion til nye google analytics brugere eller hvordan? Det er jo umiddelbart ikke et langt event.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41

Rasmus Hoeks:

Tak for det Jan.

Det er kun få hundrede meter fra hvor jeg bor, så det kunne dog bestemt være interessant. Jeg har dog lidt svært ved at finde ud af om det blot er en introduktion til nye google analytics brugere eller hvordan? Det er jo umiddelbart ikke et langt event.

Han skriver blandt andet i kommentarene: "Web Analytics Wednesday er selvfølgelig for web analytics folk, men det er også for slutbrugere og folk der gerne vil lære mere om webanalyse."

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:46

Jan Elmar Sørensen:

Han skriver blandt andet i kommentarene: "Web Analytics Wednesday er selvfølgelig for web analytics folk, men det er også for slutbrugere og folk der gerne vil lære mere om webanalyse."

Det læste jeg mig også selv til. Men varigheden på de to timer, gør det jo lidt svært at favne både erfarne og uerfarne brugere.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:47

Jacob Kildebogaard, der holder oplægget er hamrende dygtig. 

Hvis han skriver, at det er for web analytics folk vil jeg ikke tro, at det er et begynderkursus. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 17:18

Hejsa

Takket være min analytics så jeg at nogle havde skrevet noget spændende om mit site her :-) Mange tak Jan, og også tak for de pæne ord til Andreas.

Jeg kan kun anbefale at deltage, uanset niveau.

For det første er det gratis, så du mister højest din tid (hvilket vi dog alle nok ved kan være en kritisk ressource).

For det andet så skal jeg gøre mit så alle får noget med hjem, uanset niveau. Jeg vil snakke om avancerede filtre, alerts (den nye feature under Intelligence) og om hvordan du bør handle på data. Sidst jeg holdt foredrag var der flere folk, jeg vil betragte som vante brugere, som sagde at de fik noget ud af det, selvom de ikke forventede det. Men jeg tør selvfølgelig ikke garantere noget :)

For det tredje, så er Web Analytics Wednesday et godt arrangement til at networke omkring webanalyse og optimering. Der er en masse spændende personer, som ved rigtig meget så inspirationen er ikke kun fra oplæggende, men også fra snakken bagefter.

Er man fra København, så er der også arrangementer af denne type nogle gange i løbet af året, men det er ikke sikkert det samme emne bliver taget op. I kan læse om nye arrangementer på min webanalyse blog.

Med venlig hilsen

Jacob

Pentia Analytics

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Nogle som ved hvor mange der kommer? Eller plejer at komme?

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:24

@Kenneth: Pt. kan jeg se at 39 er tilmeldt (ser du på tilmeldingssiden), og antallet af fremmødte varierer mellem omkring 50 og 100. Men det stiger gang for gang.

I øvrigt - jeg fik skrevet at jeg kun kan anbefale at dukke op. Det var ikke tænkt så meget i forhold til at jeg holder indlæg, men mere generelt om Web Analytics Wednesdays. Det er rigtig gode arrangementer, hvor man både får oplæg og network og en hyggelig  onsdag aften.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:42

Det lyder rigtig rigtig spændende, så det kunne da godt være man skulle kigge lidt nærmere på det :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:29

Smid lige et link når der kommer noget tilsvarende i København :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)