Hvorfor får jeg denne fejl? Linket er ikke over 200 tegn, 2 linjer eller et billede.. Se linket længere ned i screenshotet.
|
Husk at det er HTTP koden for signaturen som kun må fylde 200 tegn. Har du tjekket dette?
Hvorfor får jeg denne fejl? Linket er ikke over 200 tegn, 2 linjer eller et billede.. Se linket længere ned i screenshotet.
|
Husk at det er HTTP koden for signaturen som kun må fylde 200 tegn. Har du tjekket dette? |
Venlig hilsen
Per Thomsen
Den signatur du har i dag, fylder 55 tegn. "<p><a href="http://www.janelmar.dk">janelmar.dk</a></p>" Jeg kan anbefale at du klikker på HTML knappen i editoren og markerer og kopierer hele signaturen i HTML format over i en notesblok eller anden brugbar tekst-editor.. Jeg benytter selv den gratis editor Notepad++, som fortæller hvor meget tekst, man har skrevet. Giv et praj, hvis du eventuelt får udfordringer med at benytte den alternative notesblok til at tilrette din Amino signatur. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn