Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brochurer smed eller andet ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey alle aminoer..

Jeg har lige søsat min side, som flere gode aminoer har været forbi og kigget på - www.humanisten.dk

Nu mangler jeg så en bunke gode ideer til markedsføring af migselv og siden - indenfor mit felt: coaching, personilg udvikling og terapi..

og.. et stort spg i samme forbindelse.. jeg laver jo også en del arbejde for små og mellemstore virksomheder i forhold til personale, det kan være alt ligefra at arbejde med en enkelt medarbejder - til at bearbejde kulturen i en afdeling eller hele virksomheden - altså det man kalder teambuilding! men - jeg har lidt svært ved at kommunikerer det på siden - da det på sin vis bliver alt for blandet.. er der nogle der har ideer til hvordan det evt. kan skrues sammen - eller skal jeg vælge at tage det i et helt andet forum..?

gode indspark, skæve ideer og kommentarer modtages med kyshånd ;-)

Vh

Peter

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:04
Du kan fiske efter mennesker med flyers som f.eks. den, jeg lavede for din kollega Kenneth: http://www.kjers.com/html/grafisk_design.html

Men før du får trykt noget, skal du vide, hvordan du kommer af med det - tryksager gør ingen gavn så længe de er i papkasserne.

Hvis dit mål er virksomheder, vil et salgsbrev med efterfølgende telefonisk opfølgning nok være det mest effektive. Private og andre kan måske samle din flyer op på steder, hvor de kommer. Definér din målgruppe og læg dine flyers, hvor din målgruppe bevæger sig.

mvh Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:52
og.. et stort spg i samme forbindelse.. jeg laver jo også en del arbejde for små og mellemstore virksomheder i forhold til personale, det kan være alt ligefra at arbejde med en enkelt medarbejder - til at bearbejde kulturen i en afdeling eller hele virksomheden - altså det man kalder teambuilding! men - jeg har lidt svært ved at kommunikerer det på siden - da det på sin vis bliver alt for blandet.. er der nogle der har ideer til hvordan det evt. kan skrues sammen - eller skal jeg vælge at tage det i et helt andet forum..?

Hej Peter.

Jeg arbejder med elektroniske brochurer. Det er brochurer de besøgende kan se online, downloade eller du kan sende dem som vedhæftelser i dine mails. Brochurerne kan både indeholde tekst, billeder, flashfiler, div. multimediefiler som slideshows etc. Man kan bygge den op som en almindelig brochure eller tilpasse formen som man vil. Fordelen er at du har mulighed for at tilpasse dit markedsføringsmateriale til specifikke målgrupper, og kan du selv levere alt teksten så koster det heller ikke en formue. 

Du kan jo overveje om det er noget der kan være relevant for dit firma. I så fald er du velkommen til at kontakte mig, så fortæller jeg gerne mere specifikt om mulighederne inden du træffer din beslutning. Jeg kan træffes på info@wide-eyes.dk eller 30 20 20 47

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)