Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADVARSEL: TM-collection, varemærke registre

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-11-2006 08:17:14
Forfatter: Forcetronix.Com

Må jeg spørge hvem du har brugt til at gøre arbejdet med reg. af TM ?

Ja det er jo så det sjove - for man skal slet ikke registrere et ™, ™ 
kan du bruge så snart at du har noget unikt som du ikke vil have at andre skal bruge. Det er kun registrerede varemærker ® der skal registreres (man bruger dog typisk TM indtil registreringen er godkendt)
® skal registreres på landeniveau - i Danmark er det igennem Patent- og varemærkestyrelsen, hvor det koster ca 2300 kr at registrere et varemærke (koster det samme selvom du ikke får det godkendt).

Held og lykke med det, hvis du selv skal registrere dine varemærker.
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:46
Ja det med TM og (R) vidste jeg godt. Men hvem har du brugt for at registrere jeres ? Har du bare selv gjort hele arbejdet eller har du haft et firma til at hjælpe dig ?

Noget info fra dig som har prøvet det ville være rart.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:27
Dato: 06-11-2006 09:46:24
Forfatter: Forcetronix.Com
...hvem har du brugt for at registrere jeres ? Har du bare selv gjort hele arbejdet eller har du haft et firma til at hjælpe dig ?

Noget info fra dig som har prøvet det ville være rart.

Det har jeg selv ordnet. De er meget hjælpsomme derinde, så efter et par samtaler med en kontaktperson ved Patent- og varemærkestyrelsen, skrev jeg selv et oplæg som beskriver mit varemærke. Det lavede de så om til en ansøgning. Brugte et par timer til at sætte mig ind i tingene, og et par timer til at skrive ansøgningen og vores mærke. Resten ordnede de - og det koster ikke ekstra. God service faktisk, omend lidt langsom
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)