Jeg sidder og arbejder på en blog for en kunde, og har installeret et nyt plugin. Når jeg nu, inde i administrationspanelet, klikker på "plugins" eller klikker på "installerede", så åbner firefox filen som om jeg vil hente plugins.php i stedet for at gå ind på selve pluginsiden.
Det er p..... irriterende. Nogen der ved hvad grunden er?
Det svarer til hvis du på en mac holder "alt" nede mens du trykker på et link.. Ved ik lige hvorfor den skulle gøre det hvis du ikke gør det.. Kan du ikke skrive wp-admin/plugins.php oppe i urlen, så burde du komme ind det rigtige sted.
Prøvede lige at skrive den oppe i navigationslinien. Men det er samme resultat med at den åbner dialogboksen om hvor vidt jeg vil åbne eller gemme plugins.php
Ved ikke lige helt præcist om det jeg fortæller vil være nogen hjælp, måske jeg er på vildspor...
Nogen gange lægger folk PDF'er i deres link og så skal man åbne linket ved at vælge et ønsket format og oftest pdf-formatet. Kan vist også være word. Derefter downloader man filen og kan så åbne den på egen maskine. F.eks. kan en resturant, finde på, at lægge deres menukort ud, på den måde.