* Windows (de programmer der skal benyttes laves, desværre, ikke til mac)
det er jo heller ikke et problem i dag, da du kan installere windows på din mac. ved hjælp af bootcamp, og det skræmmende er at mac''s kører det bedre end en alm pc. det er ihvert flad min personlige oplevelse. men mac''s koster jo også kassen.
nu da du ikke rigtig har fået svar herinde kunne du jo os bare bruge edbpriser.dk og så søge efter de ønsker du har til computeren.
det er jo heller ikke et problem i dag, da du kan installere windows på din mac. ved hjælp af bootcamp, og det skræmmende er at mac''s kører det bedre end en alm pc. det er ihvert flad min personlige oplevelse. men mac''s koster jo også kassen.
nu da du ikke rigtig har fået svar herinde kunne du jo os bare bruge edbpriser.dk og så søge efter de ønsker du har til computeren.
Jeg har såmænd også kigget kærligt på bootcamp, ville hellere end gerne udrydde PC''erne her på kontoret. Problemet er bare at Bootcamp er rimelig nyt, og vi ikke har tid til at eksperimentere. Når det er sat op skal det bare virke - med alle programmer der er brug for!
Har såmænd også set på edbpriser.dk - men det kan være jeg ikke øger grundigt nok, det jeg primært finder der er i hvert fald lidt for meget discount...