Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Tilbud på kraftfuld computer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Skulle der være nogle amino''er inde for branchen der vil give tilbud på en computer, vil det være særdeles velkomment.

Behov:

Kraftfuld computer til 3D renderinger/CAD samt anden tung grafik.

Stabilitet er meget væsentligt - livet er for kort til hardware der laver knuder.

Specifikationer:

* God processorkraft, forventelig en dualcore, men ikke et krav.

* Meget ram, absolut min. 2 GB DDR

* Harddisk med høj RPM, min 150 GB.

* Understøttelse af to skærme (VGA, ok med konverter hvis der sidder DVI i)

* Windows (de programmer der skal benyttes laves, desværre, ikke til mac)

* Vista ready

* Firewire

Mvh.

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:54
Dato: 26-10-2006 12:02:29 Forfatter:Mathias Dannevang

* Windows (de programmer der skal benyttes laves, desværre, ikke til mac)

det er jo heller ikke et problem i dag, da du kan installere windows på din mac. ved hjælp af bootcamp, og det skræmmende er at mac''s kører det bedre end en alm pc. det er ihvert flad min personlige oplevelse. men mac''s koster jo også kassen.

nu da du ikke rigtig har fået svar herinde kunne du jo os bare bruge edbpriser.dk og så søge efter de ønsker du har til computeren.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 09:43
Dato: 26-10-2006 20:53:54 Forfatter: magle [QUOTE]Dato: 26-10-2006 12:02:29 Forfatter:Mathias Dannevang

det er jo heller ikke et problem i dag, da du kan installere windows på din mac. ved hjælp af bootcamp, og det skræmmende er at mac''s kører det bedre end en alm pc. det er ihvert flad min personlige oplevelse. men mac''s koster jo også kassen.

nu da du ikke rigtig har fået svar herinde kunne du jo os bare bruge edbpriser.dk og så søge efter de ønsker du har til computeren.

Jeg har såmænd også kigget kærligt på bootcamp, ville hellere end gerne udrydde PC''erne her på kontoret. Problemet er bare at Bootcamp er rimelig nyt, og vi ikke har tid til at eksperimentere. Når det er sat op skal det bare virke - med alle programmer der er brug for!

Har såmænd også set på edbpriser.dk - men det kan være jeg ikke øger grundigt nok, det jeg primært finder der er i hvert fald lidt for meget discount...

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)