Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt link til din hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige før kommunalvalget lancerede vi vælger.dk, hvor der bl.a. skal leveres politiske meningsmålinger. Der var rigtig godt gang i portalen op til og efter kommunalvalget. Besøgstallet er stadig på et pænt niveau, men vi havde forventet mere aktivitet fra brugerne i form af kommentarer til meningsmålingerne, debatten osv.

Vi er af den tro, at når der bare kommer lidt gang i debatten med kommentarer, så skal det nok tiltrække flere til. Derfor har vi omprogrammeret så man kan få et link til sin hjemmeside, når man skriver en kommentar.

Så her er en opfordring til jer, der interesserer jer for politik og samtidig gerne vil have et godt link til jeres hjemmesider. Bliv medlem og kommenter løs :)

Besøg vælger.dk

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:18

Det er sku da en meget lækker side!

Hvis der kom noget mere aktivitet derinde tror jeg at mange ville benytte den noget mere

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 12:11

Det er en fed side, med nogle gode emner :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:18

Lækker side, og nogle gode emner til diskussion...

Men I må tabe ualmindeligt mange på de info I indsamler hvergang en profil oprettes! Hvorfor skal indtægt, familieforhold osv registreres?

Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:23

Det er en flot side, I har fået lavet der, og ideen er charmerende, men jeg kan godt se, den er gået lidt i stå.

Måske skulle I sætte en daglig nyhed på en mere central plads på forsiden?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:42

Flot hjemmeside. Jeg har netop smidt en kommentar til sundhedssektoren Smile Jeg tror dog at I mister mange ved at man skal oprettes og email valideres inden man kan kommentere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33

Lav sådan at folk både med og uden bruger kan kommentere :-) Og så lav nogle fordele ved bruger :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:23

Hej alle og tak for jeres svar og de pæne ord. Vi vil rigtig gerne have de oplysninger på medlemmer, da det er den eneste rigtige måde at kunne levere meningsmålinger, så de er oprigtige. Uden et medlemskab kender vi slet ikke til brugerens profil og meningsmålinger bliver ikke så detaljerede. Nu er de fleste, der er kommet fra Amino i dag, selvstændige. Det er f.eks. en rigtig god information for os.

Men når det er sagt, så ved jeg godt, at mange hopper fra ved tilmelding. Det er nok bare den eneste måde at gøre det på. Eneste anden mulighed jeg kan se er, at man først tilmelder sig med navn og email og derefter kan opdatere sin profil.

Er der nogle herinde der har valgt at hoppe fra pga. alle de oplysninger vi kræver ved tilmelding?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:26

BannerSalg.dk:

Hej alle og tak for jeres svar og de pæne ord. Vi vil rigtig gerne have de oplysninger på medlemmer, da det er den eneste rigtige måde at kunne levere meningsmålinger, så de er oprigtige. Uden et medlemskab kender vi slet ikke til brugerens profil og meningsmålinger bliver ikke så detaljerede. Nu er de fleste, der er kommet fra Amino i dag, selvstændige. Det er f.eks. en rigtig god information for os.

Men når det er sagt, så ved jeg godt, at mange hopper fra ved tilmelding. Det er nok bare den eneste måde at gøre det på. Eneste anden mulighed jeg kan se er, at man først tilmelder sig med navn og email og derefter kan opdatere sin profil.

Er der nogle herinde der har valgt at hoppe fra pga. alle de oplysninger vi kræver ved tilmelding?

Jeg var tæt på Smile Var jeg kommet via Google og ikke Amino, så var jeg sprunget fra. En god løsning er navn og email, herefter kan man opdatere og validere sin profil og email for at få mulighed for at smide et link med.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:36

Siden er som sådan helt fin - gode emner, gode afsemninger osv. Men jeg er enig med Nicolaj, var jeg kommet via Google var jeg sprunget fra pga. alle tilmeldingsoplysningerne.

Nu må vi så se, om jeg får kommenteret lidt derinde Wink

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)