jeg var inde og tegne en 3 dags prøvemedlemskab på eromax.dk, hvor man derefter blev automatik stillet videre til en mdrs medlemskab det står der også i deres betingelser. Men under refudering stod der at de ikke havde nogen refuderingspolitik, men hvis man "ikke har brugt siden i stor stil", kunne man ringe ind og få sine penge refunderet. Det gjorde jeg så. Men fordi jeg var der inde i 2 min under mdrs medlemskabet, kunne jeg i følge deres kundeservice ikke få pengene refunderet, og jeg henviste så til betingelserne, at jeg ikke har brugt det i stor stil som de selv skriver, men hun blev ved med at nægte, og at det ikke var sådan de andre kunder forstod, efter samtalen ændrede hun refunderings betingelserne med det samme.
|
Kenan Corbo:jeg var inde og tegne en 3 dags prøvemedlemskab på eromax.dk, hvor man derefter blev automatik stillet videre til en mdrs medlemskab det står der også i deres betingelser. Men under refudering stod der at de ikke havde nogen refuderingspolitik, men hvis man "ikke har brugt siden i stor stil", kunne man ringe ind og få sine penge refunderet. Det gjorde jeg så. Men fordi jeg var der inde i 2 min under mdrs medlemskabet, kunne jeg i følge deres kundeservice ikke få pengene refunderet, og jeg henviste så til betingelserne, at jeg ikke har brugt det i stor stil som de selv skriver, men hun blev ved med at nægte, og at det ikke var sådan de andre kunder forstod, efter samtalen ændrede hun refunderings betingelserne med det samme.
hov men kan det virkelig passe at de kan det?? syntes det dårligt stil.