Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sådan laver du event marketing - byttehandel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AMINOer.

Jeg har arbejdet prof. med eventmarketing i 8 år og bl.a. stået for Verdens Største Børnekor, Bog & idé International Bogfest, Byd på en kendt m.m. Det har jeg samlet sammen i en kort præsentation, som giver jer nogle nøgler til, hvordan I skal angribe event marketing mest effektivt. Det er den smarteste form, hvorpå I kan komme i direkte dialog med kunderne - og trigge alle deres sanser.

Så jeg vil gerne indgå en byttehandel. I kan maile mig på jonathan@engodsag.dk og få præsentationen og yderligere input uden beregning! Til gengæld vil jeg bede jer om følgende:

1. Gå ind på www.engodsag.dk. Hvordan opfatter I budskabet på forsiden? Giver det mening, hvad mangler osv. Giver det jer lyst til at hente programmet, eller hvad savner I?
2. Download Det Gode Program. Prøv herinde fra at anvende Ønskelisten. Er det nemt at forstå, hvad savner I, hvor falder I fra?
3. Undersiderne på websitet. Hvad synes I om sprogtonen, hvor kunne man formulere sig bedre, og hvordan?

Til gengæld for en sådan mini brugervenligheds- og kommunikationstest vil jeg gerne kvittere med input til, hvordan I får succes med events. Håber I er int. i at bytte :-)

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:32
Hej Jonathan

Jeg vil blot belønne dit fine tilbud med lidt repons, da jeg kan se, at den indtil nu har været sparsom.. Jeg har printet dit indlæg ud, og jeg skal nok se, om jeg ikke kan få givet dig lidt input til  "engodsag" hurtigst muligt! Jeg er meget interesseret i Event Marketing, hvilket jeg også har nævnt tidligere - især fordi vi snart skyder en Investeringsklub igang hernede i det sydlige Spanien! Og jeg kunne sagtens forestille mig, at startskuddet kunne være en event af en art.. Nå men anyways, fint initiativ til en win win byttehandel!

Martin S.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hej!
Jeg har hentet det lille program, mand hvor det holder. Jeg har hørt om det før, men bare ikke ”fået det gjort”. Mit ydmyge råd – som jeg selv synes er rimeligt genialt - er derfor at forsøge at bundle jeres program med andre downloads. Sådan at man når man alligevel skal hente et eller andet så kan man lige så liiiige nappe "Det Gode Program" med. Jeg ved ikke om det giver mening, men jeg forestiller mig, at hvis man alligevel er i en downloadsituation, så er man mere tilbøjelig til at tage noget andet med... Jeg har sendt en mail.

/T

Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:00
Jeg synes at selve siden virker en smule uoverskuelig. Der er for mange kontraster (menu - blå - kontra logo og baggrund - rød), og der er ikke nok forskel på baggrunden og ''selve siden'', hvis du forstår.
Ellers virker det hele rigtig godt. Der er markeret de vigtigste ting i indholdet på siderne, hvilket jeg synes virker utrolig godt.

Ønskelisten er genial! Intet mindre!

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:29
Jeg vil da godt deltage i denne lille test

1: Det der falder mig mest i øjnene når jeg kommer ind på sitet er, at den røde farve i siderne skriger i øjnene på mig - farven stresser mig og flyder for meget sammen med toppen. Det næste mine øjne fanger er den banner med "Send en gratis julegave". Resten ser jeg stort set ikke, selvom jeg vidste hvad jeg skulle se efter, og jeg tror det hænger sammen med at jeg bliver stresset af den røde farve.

2: Nu fandt jeg punktet hvor jeg kunne læse noget mere om det gode program og jeg kan se det tager 30 sekunder at hente. Hvor kender du min downloadhastighed fra? Det tog kun 6 sekunder
Jeg tror iøvrigt ikke, at mine forældre ude på Lars tyndskids mark kan hente de 4,36MB på 30 sekunder på deres 28.8 modem. Skriv hellere hvad programmet fylder.

Selve programmet ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige til, jeg syntes ikke rigtigt det fanger mig ....... og jeg kan ikke forklare hvorfor ....... måske fordi jeg ikke helt har sat mig ind i konceptet?

Jeg kan sagtens se idéen i, at man selv kan vælge hvilken organisation man vil støtte med sine køb, men såvidt jeg forstod, så skal man blot klikke på ikonet i browseren for at tilføje en vare til ønskelisten, det er også det der står når man placerer musen over ikonet. Man skal såvidt jeg kan se, selv skrive alt for at tilføje noget?

Det er sikkert et godt koncept, og det er en god idé, at få en masse prominente mennesker til at komme med udtalelser som i gør på forsiden af sitet, men selve programmet fanger altså ikke mig.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:46
Nåe, nu kan jeg måske begynde at se idéen med det. Nu sendte jeg så min ønskeseddel til mig selv og så kommer der jo pludselig en URL med, nu begynder jeg at se logikken med det.

Måske i skulle vise et eksempel på dette på jeres website, det gjorde da ihvertfald min forståelse bedre for idéen.

Nu sidder jeg så bare og mangler muligheden for, at jeg kan se disse URL''er når jeg redigerer min ønskeliste?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
#1 Det første, der slår mig er den enorme brug af rød farve. Det virker af lidt for meget, men der er sikkert en ide bag det. "Dine garantier" virker for småt, man kan ikke se hvad det er for noget, og der kommer ingen tekst frem, når jeg holder musen over billederne.

#3 Jeg kan godt lide undersiden Ildsjælene, meget uformelt. Selve teksten på forsiden, synes jeg dog burde kunne levere budskabet mere klart? Jeg savner også at kunne klikke på butikker/organisationer i toppen, og se en komplet liste.

Hvorfor vælger I at lave sådan en guide med .jpg-billeder? http://www.engodsag.dk/content/view/88/90/ Det ville fylde mindre med .gif-billeder og kvaliteten ville være bedre, jo mere professionelt des mere tillid fra de besøgende.

#4: Det Gode Program virker ikke i Firefox?

.... ideen med Ønskelisten er god, men jeg mener selvfølgelig at det er langt bedre, at oprette en på www.onskeseddel.dk ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)