Jeg vil da godt deltage i denne lille
test 
1: Det der falder mig mest i øjnene når jeg kommer ind på sitet er, at den røde farve i siderne skriger i øjnene på mig - farven stresser mig og flyder for meget sammen med toppen. Det næste mine øjne fanger er den banner med "Send en gratis julegave". Resten ser jeg stort set ikke, selvom jeg vidste hvad jeg skulle se efter, og jeg tror det hænger sammen med at jeg bliver stresset af den røde farve.
2: Nu fandt jeg punktet hvor jeg kunne læse noget mere om det gode program og jeg kan se det tager 30 sekunder at hente. Hvor kender du min downloadhastighed fra? Det tog kun 6 sekunder

Jeg tror iøvrigt ikke, at mine forældre ude på Lars tyndskids mark kan hente de 4,36MB på 30 sekunder på deres 28.8 modem. Skriv hellere hvad programmet fylder.
Selve programmet ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige til, jeg syntes ikke rigtigt det fanger mig ....... og jeg kan ikke forklare hvorfor ....... måske fordi jeg ikke helt har sat mig ind i konceptet?
Jeg kan sagtens se idéen i, at man selv kan vælge hvilken organisation man vil støtte med sine køb, men såvidt jeg forstod, så skal man blot klikke på ikonet i browseren for at tilføje en vare til ønskelisten, det er også det der står når man placerer musen over ikonet. Man skal såvidt jeg kan se, selv skrive alt for at tilføje noget?
Det er sikkert et godt koncept, og det er en god idé, at få en masse prominente mennesker til at komme med udtalelser som i gør på forsiden af sitet, men selve programmet fanger altså ikke mig.