Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 m^3 a 100 kg. til canada - ca. pris ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Jeg skal komme med et tilbud på der inkluderer fragt af gods på 1m^3 a ca 100 kg. fra adresse i DK til adresse i Canada. Kort leveringstid er ikke vigtig.

Hvad vil det koste med i dags fragtpriser.... anyone ?

På forhånd tak...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:51

DSV må være mit bedste bud, fordelen er de har dør til dør levering.

Her kan du indhente tilbud.

sea@dk.dsv.com

air@dk.dsv.com

mvh

Kenneth

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 20:42

Anders Holm - Poweriser Denmark:

Godaften!

Jeg skal komme med et tilbud på der inkluderer fragt af gods på 1m^3 a ca 100 kg. fra adresse i DK til adresse i Canada. Kort leveringstid er ikke vigtig.

Hvad vil det koste med i dags fragtpriser.... anyone ?

Dit spørgsmål svare lidt til at spørge hvad koster en bil !!

Canada er 9.970.610 kvadrat kilometer  hvilket er ca. 232 gange så stort som Danmark, hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne give dig en pris?  Du bliver da nødt til at være meget meget mere specifik distination, fly, skib, skal det være dør/ dør eller airport.  D

Det er ikke specialt billigt at få noget fragtet til Canada.

Mvh

Ravn

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:14

Da din sending er mindre en 1cbm og 1000 kg kommer den til at gå som et minimums shipment uanset om du sender den med air eller ocean.

Tror du kommer til at betale omkring 10 kg pr kg + forwarders standard fee som sikker ligger omkring 1000 kr hvis du sender den med luftfragt.

Anyway, jeg lever af at shipping consulting så jeg kan hjælpe dig med at finde den bedste pris...

Send mig en email med flere detaljer, så kan jeg kigge på det. vaarby@hotmail.com

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:17

Da din sending er under 1 cbm og 1000 kg vil den går som en minimum shipment hvilket sikkert vil koste omkring 2000 kr all inclusive.

Jeg lever af shipping consulting og jeg har sikkert skaffe bedre priser end du kan da jeg har et godt nætverk. Send mig nogle flere detaljer (vaarby@hotmail.com), så kan jeg hjælpe dig med at finde den bedste pris.

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:18

Hej Anders. Jeg kan gøre det for små 14000 kroner, og så er det hentet ved din dør og leveret ved modtageres dør.

Din forsendelse vil blive beregnet som en volume forsendelse, da den fylder mere end den vejer. Du kan tage LxHxB og gange med 250 så har du vægten på din forsendelse. Jeg har taget udgangs punkt i 1 m3 altså 250 kg.

Har du spørgsmål eller andet kontakt mig gerne på morten@meconsulting.dk

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:50

Hej Anders,

Vi har været i dialog før vedrørende kurer priser som du aldrig vendte retur med? Men det skal ikke hindrer mig i at assistere dig på  din forespørgsel. Hoved destinationer for luftfragt vil være Toronto og Montreal. Kg pris Luftfragt med Air Canada på en +100 er ca. 9 kr pr kg, dertil kommer der fuel, security, plus andre diverse, estimeret på kun luftfragt dør-lufthavn(ovennævnte dest.) kr 1700,- Mht søfragt er transittiden ca 10 dage fra Euro hub som er de store havne som Hamborg/Rotterdam, en estimeret pris før lufthavn vil ligge omtrent det samme hvis vi tager udgangspunkt i at det er en minimums forsendelser? Det skal lige sige at i søfragt stykgods er volume forholdene 1=1 dvs at 1 cbm svarer til 1000 kgs

Håber at det besvarer dine spørgsmål ellers er du velkommen til at ringe til mig på 27834403 eller skrive på bg@cslogistics.dk

Mvh

Benjamin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)