Kan du lave et VOD site - f.eks. som sputnik.dk eller sf-anytime.com? Referencer? Kontant betaling eller evt. partnerskab. Jeg kan bidrage med et veludbygget internationalt netværk i branchen samt unikke markedsføringmuligheder. Hilsen Teddy |
Hvem kan lave et VOD site?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Kontakt mig over mail eller telefon, hvis du har spørgsmål, eller gerne vil vide mere. |
Jeg kan tilbyde programmeringsydelser på .NET platformen. Jeg kan ikke gå nærmere i detaljer med antal timer, pris osv., med så sparsomme oplysninger om projektet... |
Den Kreative Bjergbestiger kan hjælpe dig med projektet. Det er vigtigt at der bliver fokuseret meget på brugervenlighed og funktionaliteter. Den Kreative Bjergbestiger arbejder hele tiden med at udvikle nye typer for funktionaliteter og unik form for brugeroplevelser. Vi har gennem meget research opbygget et kendskab til "fremtidens bruger" og hvordan man designer til dem. Hvis du er interesseret i et uforpligtende tilbud eller bare interesseret i at høre mere kan du kontakte mig på dkb(a)denkreativebjergbestiger.dk eller på nedenstående hjemmeside. Med venlig hilsen Daniel Laursen |
Vi vil også gerne byde på opgaven, vi har godt nok ikke den store erfaring med video-streaming. Det enester vi har laveet indtil videre er; på www.energitjenesten.dk nederst i højre hjørne kan man klikke for at få streamet en lille oplysningsfilm. Så vi ved hvordan det skal laves, har bare endnu ikke gjort det i større målestok. Hvis du vil sende mig opgave specifikationerne så vil vi gerne afgive et tilbud på opgaven, jeg vil heller ikke udelukke at det kunne være interessant med et partnerskab, hvor vi kunne tage os af hele det tekniske aspekt af projektet. Men det kan vi jo snakke om hvis du kontakter os. Du kan læse lidt mere om os på www.taketwo.dk. Du skal endeligt bare skrive eller ringe hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Mvh Peder S Jensen TakeTwo Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C www.taketwo.dk Mail: psj@taketwo.dk Tlf: 40685707 |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)