Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke emner er hotte for tiden, når man skriver blog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ude efter nye ideer til en ny blog.Smile

jeg skiver i forevejen om rejser,billig/gratis ting og om hvor man kan tjene penge på sin blog.

Det er skal ikke være alt  for indviklet at skrive om.

Det skal ikke være om mode, polik, samfundet o.l.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32

Jette Frederiksen:

Det skal ikke være om mode, polik, samfundet o.l.

Der nævner du dem selv..

Hvis det absolut ikke må have noget med overstående at gøre, skal du finde din helt egen niche, som der ikke er nogen der har angrebet allerede. Det kan være hjemmelavet foder til kanariefugle, klæbeevne på forskellige slags malertape eller lego - totalt underordnet, så længe du virkeligt brænder for det.

Overordnet set skal man ikke skrive en blog, hvis man skal have hjælp fra andre til at finde på emnet.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 17:40

Hej Simon

Jeg har godt nok selv nogle ideer, ja jeg var startet på at skrive om dem. Det er om Frederia, kæledyr og om campingslivets muligheder.

Grunden til jeg spøger er fordi,  der sagten kan være mere interesante emner at skrive om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02

Men det ændrer ikke på det faktum at en blog kun er interessant at læse, hvis det er noget der kommer fra hjertet fra en, der virkeligt interesserer sig for det emne der blogges om.

Din blog er kun interessant hvis du er interessant.

Dine besøgende kommer kun, hvis din blog er interessant.

Dine besøgende kommer kun igen, hvis de synes din blog er interessant.

Dine annoncører vil kun reklamere igennem dit medie, hvis de synes du er interessant.

Du kan kun lukrere på din blog, hvis du er interessant.

Derfor er der ingen grund til at spilde sin tid på at skrive om noget, der på papiret er penge i. For hvis incitamentet til at skrive om det ikke findes, bliver det bare ikke spor spændende.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 18:11

Du har ret i det du skriver.

De emner jeg skriver om nu, brænder jeg for.

Jeg tror, det er bedst, at jeg kun koncentrerer mig om at gøre mine 3 blogs større, og så med tiden skrive lidt mere på en af mine andre blogs.

Tak for dit input.Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)