Jeg har en masse produkter jeg gerne vil have oprettet i min backend, jeg kan god selv finde ud af det men vil gerne bruge mine resurcer på nogle andre ting i shoppen.
Hvor meget kan man forlange af en der har tid og lyst til opgaven ? Tænkte på om man kunne aftale en fast pris på hver oprettet produkt eller et fast månedeligt beløb ?
Har ca 300-400 produkter så det kan jo tage sin tid når nu jeg selv skal stå for resten af delen i backend.
Nogle der kan komme med et realistisk tilbud, det er jo ikke programmering men indtastning, kan oplyse der er en masse copy & paste opgaver fra mine producenters hjemmesider og så er der selvfølgelig upload af billeder samt den rigtige opsætning af tekst m.v som jeg narurligvis nok skal give en grundig instruktion i hvordan det skal se ud..
Ja det lyder jo rigtigt smart men så skal det jo alligevel indsættes i en sådan fil, så er spørgsmålet om det stadig kan svare sig ? Med mindre min leverandør har disse filer liggende ?
Jeg har selv spurgt om en lignende opgave på et tidspunkt. Jeg tror du skal forvente en pris på kr. 10-20 pr. produkt, specielt fordi der vel skal udformes unikke tekster til alle produkterne. Jeg har selv brugt uhyre lang tid på oprettelse af produkter i magento, skriv til mig så giver jeg gerne et par gode råd.
Det lyder godt. Kan godt være jeg får brug for lidt gode råd, syntes det er en enorm opgave at vedligeholde en webshop, men til gengæld er det meget sjovt og motiverende at se når ordrene kommer ind i mailboxen.