Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wwwamino.dk - Hvad er nu det???

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Gosvig:

tony:
Hvordan ved du det?

Hvis du går ind og laver en søgning på hans navn vha. wildcards, så finder du ikke flere handles på ham. Det er den samme søgning DK-H laver.

Har du et link til der hvor man kan lave sådan en søgning?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 03:18

Ved anvendelse af .dk bekræfter man ikke at overtræde 3.mands rettigheder. Det sker her, så man kan kalde det hvad man vil, men domænet vil blive lukket eller overdraget.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53

@Nicolai

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=154.

Hvis du vil have alle domæner under et givent handle, skal du huske at markere Registrant.

@Lagersalg123

Der er såmænd ingen som diskuterer indholdet, alle er enige om, at der er tale om en overtrædelse. Spørgsmålet er, hvortil der skal klages. Er registranten omfattet af DK-H's defintiion på en typosquatter, kan der klages til DK-H. Ellers skal klages til Klagenævnet.

Vh
Lars

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:21

Fejlen skyldtes højst sandsynligt en bug i en mail-komponent vi brugte til alle mails, som i enkelte tilfælde kunne finde på at fjerne punktumer. Desværre har jeg aldrig været så "heldig" at få en af de mails, som havde fejlen. Så fordi jeg kun kan være 90% sikker på at det er årsagen, har jeg i første omgang kun rettet nogle af de mails vi sender (dem man får, når nogen har skrevet et nyt indlæg i en tråd eller et emne man abonnerer på) .

Jeg er meget interesseret i at høre fra dem, som havde problemet, om det nye tiltag hjælper. I kan hurtigt genkende de rettede mails på deres logo i toppen.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Claus Conrad:

Fejlen skyldtes højst sandsynligt en bug i en mail-komponent vi brugte til alle mails, som i enkelte tilfælde kunne finde på at fjerne punktumer. Desværre har jeg aldrig været så "heldig" at få en af de mails, som havde fejlen. Så fordi jeg kun kan være 90% sikker på at det er årsagen, har jeg i første omgang kun rettet nogle af de mails vi sender (dem man får, når nogen har skrevet et nyt indlæg i en tråd eller et emne man abonnerer på) .

Jeg er meget interesseret i at høre fra dem, som havde problemet, om det nye tiltag hjælper. I kan hurtigt genkende de rettede mails på deres logo i toppen.

Hej

Jeg kan som trådstarter konstatere, at der ikke forekommer de fejl mere på min mail.

Så fint arbejde, og få så stoppet ham Yes

Hilsen

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:25

Tak for tilbagemelding Tonny!

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)