Vi har efter en forrygende god jul, nu indledt det nye år med en rigtig god fremgang. Hvis det fortsætter sådan her vil vi have det rigtig godt ( hvis i forstår;-))
Vi leverer rigtig godt oksekød, lammekød og svinekød ud til danske forbruger. og indtil nu har det været en kæmpe succes;-)
Så nu må målet da blive, at vi kan leve af det som et fuldtidsarbejde, og blive Danmarks førende indenfor online Gårdhandel,- hvilket vi nok skal blive;-)
Vi har efter en forrygende god jul, nu indledt det nye år med en rigtig god fremgang. Hvis det fortsætter sådan her vil vi have det rigtig godt ( hvis i forstår;-))
Vi leverer rigtig godt oksekød, lammekød og svinekød ud til danske forbruger. og indtil nu har det været en kæmpe succes;-)
Så nu må målet da blive, at vi kan leve af det som et fuldtidsarbejde, og blive Danmarks førende indenfor online Gårdhandel,- hvilket vi nok skal blive;-)
Det var lidt pral herfra i en god tid
Venlig Hilsen
www.TeamAnnasminde.dk
Hej med jer
Se det er sådanne historier, vi godt kan lide her inde på Amino. (Fuck Janteloven)
Fortsæt endelig, ser ud til I har fat i den lange ende. Held og lykke.
Jeg var lige inde på jeres hjemmeside og jeg er kommet i tvivl angående jeres levering. Der står at i leverer til brofaste øer og at i bruger et transport firma i ølrum. Men det er for mig ikke en selvfølge at i så også levere til hele danmark. Efter at have læst i flere min. på jeres side er jeg stadig i tvivl- leverer I i hele danmark eller hvordan?