jeg vil gerne lave mine egne udgående links, så besøgende ikke ser et adservice link men.. Mobilgeek.dk/Link=232 istedetfor.
Gerne med og uden tracking, dog bare mulighed for at ændre linket fra adminstrations del eller lign istedet for at klikke und på hver side og redigere det..
Jeg har tidligere brugt Wp Affiliate Pro - Det er et rigtig godt program som er lavet af Marc Lindsay & Daniel Turne. Super gode IM's.
Hvis du kan undvære tracking, så lavede jeg for et stykke tid siden et indlæg om hvordan du kan skjule affiliate links.
Tak for begge links!
Dog forstår jeg ikke 100% hvad WP Affiliate Pro Gør? altså 500 kroner er mange penge for et program som sælges på den gode gamle Amerikanske Cowboy stil :P
Og skal det være hele afiliatelinket ? Man har jo mange gange flere forskellieg deeplink
Mikkel
Ja min løsning kræver et par minutters ekstra arbejde hver gang man tilføjer et nyt link og ja det er hele deeplinket. Til gengæld kan man kalde dem noget beskrivende, f.eks. ditdomæne.dk/callme-nokia-6700-classic.html
Nej det har jeg faktisk ikke, men det var primært for at have bedre styr på ændring af Døde links.. Jeg bruger SubId fra Adservice og der har jeg personligt kun brug for hvilken hjemmeside besøgetkommer fra, også måske en overordnet kategori der beskriver om det er et mobiltbredbånd eller mobil telefon der er solgt..
så jeg ender måske med en 3-4 links på samme id, så istedet for at hoppe ind og rette 4 steder så retter jeg 1 :)
ved ikke om det er løsningen endnu men jeg vil da teste det lidt.