Atter en flot gestus. En skam, jeg ikke skal bruge en shop, for det lyder ellers bare lækkert. Og synes faktisk værdisættelsen på 50.000 er alt alt for lavt sat - det er snarere det dobbelte. Thumbs up for det flotte samarbejde til fordel for fattige mennesker
Endnu engang må jeg bukke mig i støvet, ikke bare for amino og Martin, men også for de mennesker der her er med til at give en hånd til dem i nød.
Udover det, så må jeg lige kommentere indholdet, for det må siges at være kræs for enhver webshop ejer.
Pt. arbejder jeg sammen med Peter og 1902software.dk omkring min egen kommende shop. De er pisse dygtige og jeg ved at de altid giver deres bedste. Thumbs up
Martin, Grosen og Lars er også hamrende dygtige mennesker, og hold da kæft hvor kan man komme langt med deres rådgivning.
Magentohotel har jeg selv valgt til min shop, og selv kl. 16 eller 22 i weekenden, jaså svarer de mails og telefon. Imponerende service, udentvivl.
Så alle Jer der sidder med en kedelig scannet eller dandomain shop, fingeren ud og få budt prisen op. Der er værdi for mange penge, og som shop ejer skal du virkelige have et latterligt produkt for ikke at få succes med den start