Har løst en opgave som freelancer, hvor der mangler et svar fra Kunden for at kunne lukke opgaven 100%. Kort fortalt, så reagerer opgavestiller ikke. Kan se på Kundes Website, at systemet er taget i brug og bliver brugt flittigt.
Har skrevet gennem Amino til Kunden, har skrevet pr. e-mail og har ringet til Kunden. Intet svar.
Nu er der afsendt faktura, pt. kun pr. e-mail, men intet svar.
Gode råd til fremgang? Specielt her på Amino, tænker jeg.
Jeg ville blot følge normal rykkerprocedure. Hvis produktet er taget i produktion skal du naturligvis afregnes. Uanset om det så er en amino eller ej ;)
Tak, har gjort det i andre tilfælde, uden for Amino Freelancer, hvor beløbet giver mening at sende til inkasso. I dette tilfælde er beløbet relativt småt, det er bare et irritationsmoment.
Tak, det bliver nok løsningen. Var ude i overvejelser omkring at kontakte andre Amino'er som er i gang med at løse opgaver for Kunden, det er bare at gå ud over go' etik i mit hoved?
Det er min holdning. Har endda løst en ekstra-opgave, som blev aftalt ved siden af. Kunden har på intet tidspunkt skrevet noget der skulle indikere at Kunden ikke er tilfreds.
Tak, det bliver nok løsningen. Var ude i overvejelser omkring at kontakte andre Amino'er som er i gang med at løse opgaver for Kunden, det er bare at gå ud over go' etik i mit hoved?
Mvh /Jannic
Hvad har dette med etik at gøre?
Jeg tror bare ikke at du må skrive navnet i forumet. Desværre...
Mvh /Jannic
Hvad har dette med etik at gøre?
Det jeg tænker er; at fordi Kunden ikke besvarer e-mails via Amino Freelancer på opgaven jeg har med Kunden, behøver ikke at have noget med en anden Freelancer og samme Kunde at gøre.Eg. jeg vil blande mig i noget som reelt ikke er mit bord.