Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop + butik - en løsning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på jagt efter nogen der kan vejlede mig i at træffe den rigtige beslutning.

Jeg har en fysisk butik , som der er koblet en webshop løsning på. En webshop løsning som jeg ikke selv kan ændre i - bare den mindste ændring - og jeg skal betale dyre programørertimer.

Derudover er der et meget gammelt Navision system der styrer lager, udfakturering og alt administrativt. Det er så gammelt at hver gang det går ned, så koster det igen dyrer konsulent timer - da der ikke er mange tilbage i DK der kan hjælpe...

Nu vil jeg have et nyt opdateret system, som kan alt det "rigtige" i forhold til webshoppen - uden det går ud over den fysiske butik. og som samtidigt er så let at ændre i at jeg selv kan gøre det. Det skal siges at en af udfordringerne er at der er ca 100.000 varer på webshoppen.

Er der nogen der kender nogen der vil kunne være konsulent på denne opgave - uden at det koster en bondegård.

Håber meget at der er nogen der ude der kan hjælpe.

På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:04

Hej 

Lise-Lotte du har modtaget en privat besked fra mig.

Med venlig hilsen

Nicklas Nguyen

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:15

Hej Lise lotte
når i når til at skulle kigge på ny løsning
så har jeg med 100% garanti nogen der kan hjælpe dig !

alternativt er i velkommen til at bruge mig som sparings partner.
vi har kunder med lige så stor vare base som du. dog nogle flere butikker.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:41

Kære Lise-Lotte

Jeg er direktør for et lille softwarefirma, som har udviklet en online forretningsløsning med CRM, ERP, og mange andre nyttige værktøjer til små virksomheder. Vi bygger det meste på open source og benytter blandt andet et økonomisystem, hvor vi har planer om at udvide med både webshop og butiksløsning (POS). Vi er dog ikke færdige med denne del af produktet og regner først med at være klar i 2. kvartal, så alt efter dit tidsperspektiv, kan vi måske være en mulighed for dig. Du kan eventuelt indgå i et pilotprojekt hvis det har interesse. Læs gerne mere på www.office123.net.

/Mikkel

Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:49

Hej Mikkel

Det haster ikke mere end det jager - for den løsning vi har i dag - fungere. Dog ikke optimalt.

Vi kunne måske godt være interesseret i at deltage i et pilotprojekt - men det afhænger naturligvis af hvad vi kan finde ud af.

Mvh

Lise-Lotte

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:11

Hej Lise-Lotte!

Vil du tænke dig at benytte min shopløsning? Men du skal have din egen server med Windows Server 2003 eller 2008. Jeg tilbyder fra min hjemmeside den hostede løsning med kun max 2000 varer pr. butik. Hvis løsningen kører på din egen server kan jeg godt lave om således, at den kan klare et ubegrænset vareantal. Jeg regner med, at systemet på ingen nogen måde bliver langsomt, hvis du har 100.000 varer i butikken og mange kunder.

Det kræver også, at du på forhånd skal have din egen (kun informative, ikke webshop) hjemmeside/SEO for at kunne benytte min shopløsning.

Løsningen vil koste 50000 kr. (engangsbeløb) inkl. moms + 2 års support (+ installation). Løsningen vil koste ca. 30000 kr. yderligere, hvis du i et senere tidspunkt vil være interesseret i at købe det kassesystem, som beskrives på 'Næste kundeoplevelse'-siden på min hjemmeside.

Mht. betalinger vil jeg anbefale dig at bruge PBS ePayment, som allerede er integreret med systemet/løsningen.

Du kan evt. kigge på  Butiksmanager/Butik af min demoshop. Du kan manipulere butiksdata selv i Butiksmanager, men du kan ikke gemme ændringerne i serveren. Mit system  er designet således, at du kan arbejde med butiksdata i Butiksmanager først og at du vil kommunikere med serveren, kun når du synes, at det passer dig og/eller at det er nødvendigt.

Du kan evt. læse mere om min løsning på min hjemmeside Storehotel.

Chuuuuu

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:40

Lise-Lotte:
Derudover er der et meget gammelt Navision system der styrer lager, udfakturering og alt administrativt. Det er så gammelt at hver gang det går ned, så koster det igen dyrer konsulent timer - da der ikke er mange tilbage i DK der kan hjælpe...

Financials eller Attain ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 15:54

Hej Lise-Lotte,

Jeg har sendt dig en PB.

Dbh Simon

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)