Prøv at lave et link til din hjemmeside i din signatur med en beskrivende ankertekst, så skal din side nok blive indexeret.
Vil bare helst undgå at siden kommer frem i forbindelse med amino.dk, da det er en helt anden retning end amino.dk, men det gør den måske heller ikke fordi jeg skriver den i min signatur eller hvad?
Vil bare helst undgå at siden kommer frem i forbindelse med amino.dk
Amino.dk er nok en af de bedste steder at få link juice i DK eller en af dem i hvert fald ..... hvad er grunden til du ikke vil på Amino ? Alle er velkommen her
Nicklas Jørgensen:
men det gør den måske heller ikke fordi jeg skriver den i min signatur eller hvad?
Vil bare helst undgå at siden kommer frem i forbindelse med amino.dk
Amino.dk er nok en af de bedste steder at få link juice i DK eller en af dem i hvert fald ..... hvad ergrunden til du ikke vil på Amino ? Alle her er velkommen
/allan
Det ikke noget med jeg ikke vil på amino, føler bare min side skal connectes med noget andet end amino når man søger på nogle bestemte ord. osv.
Men søgte efter en der kunne hjeælpe mig over mail:) men igen tak for den sene support:)
Prøv at lave et link til din hjemmeside i din signatur med en beskrivende ankertekst, så skal din side nok blive indexeret.
Vil bare helst undgå at siden kommer frem i forbindelse med amino.dk, da det er en helt anden retning end amino.dk, men det gør den måske heller ikke fordi jeg skriver den i min signatur eller hvad?
og tak for den sene hjælp:)
Det var så lidt! Nu er jeg ikke SEO ekspert, men hvis du googler "gratis taletid", så ligger jeg nummer 1. Jeg har den ankertekst i min signatur her på Amino, men Amino dukker altså ikke op på de første mange sider når man søger på "gratis taletid". Det kan så være at det ændrer sig nu hvor jeg har nævnt det 2 gange i dette indlæg
Det ville iøvrigt være en god ting hvis dette indlæg rykkede op som nummer 2 på den søgning, så skubber jeg jo en konkurrent en tak ned
Men søgte efter en der kunne hjeælpe mig over mail:) men igen tak for den sene support:)
Det er helt fint, jeg vil bare mene at man i et åben forum som dette bør tale åbenlyst ... hvorfor? ... mange andre kunne jo sidde med sammme problem som dig og her ved høste løsninger, det er jo det der er meningen med et forum
Så smid du spørgsmålet op så skal du se (du har jo søgt om emnet først )
Det ikke noget med jeg ikke vil på amino, føler bare min side skal connectes med noget andet end amino når man søger på nogle bestemte ord. osv.
For at google skal finde din side og indexere den, så bliver google nødt til at vide at den findes. Det finder google ud af når den crawler allerede indexerede hjemmesider og finder et link til din hjemmeside. Amino bliver crawlet af google hele tiden, så hvis du smider et link herinde, så bliver din side hurtigere fundet end hvis du smider et link i en gæstebog uden aktivitet.
For at google skal finde din side og indexere den, så bliver google nødt til at vide at den findes. Det finder google ud af når den crawler allerede indexerede hjemmesider og finder et link til din hjemmeside. Amino bliver crawlet af google hele tiden, så hvis du smider et link herinde, så bliver din side hurtigere fundet end hvis du smider et link i en gæstebog uden aktivitet.