Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til skøn restaurant i Düsseldorf

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Lidt om mig, jeg er 23 år, har boet i Tyskland det sidste år. Jeg har meget erfaring indenfor restaurantions branchen trods min unge alder. Jeg har været i London, København og Spanien på nogle af de bedste restauranter i verden. Mit mål er og blive den yngste stjerne kok i Tyskland, og dette er muligt da vi er langt længere fremme gastronomisk set end de er i Tyskland. Mit konzept, nordiske køkken vil blive en guldgruppe hernede!

Jeg har 1 år kæmpet som køkkenchef med at skabe et navn i Düsseldorf og med at gøre vores restaurant kendt, det er lykkedes særdeles godt og alt gik som planlagt. For 3 måneder siden er min partner gået konkurs med sit andet firma og har meldt sig privat insolvens. Han havde ikke det kapital han så stort gik og fortalte om. Og det er ingen hemmelighed at en restaurant kræver lidt kapital i baggrunden som støtte, mest til reklame hvis stedet er nyt. Og det tager lang tid, indtil man har skrevet sit navn helt ind hos folk skal man bruge en del penge på "werbung".

Jeg vil føre dette koncept videre, der er mange muligheder og det bliver også virkelighed igen. Alene er bare ikke muligt idag for gastronomi er svært, men gør man det rigtigt og har de rigtige muligheder som vi har med vores location kan man også tjene rigeligt med penge.

Jeg har konzept klar skrevet, budget for 24 måneder, likviditetsplan, alt dette er jo desværre med fiktive tal, da man aldrig kan forudsige hvad der sker. Men de er meget lovende.

Jeg vil meget gerne fortælle meget mere om mig selv, mine medarbejdere, mine ideer og sende diverse oplysninger hvis det kunne have interesse.

Håber og høre fra nogen rare mennesker som har lidt mere overskud end os andre i øjeblikket :)

Med venlig hilsen / Mit freundlichen Grüssen

Thomas Hansen

thomas@grimond.dk

www.grimond.dk

www.restaurantnjord.de

+49 15227531146

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:23

Hej,

er det muligt at læse mere om projektet? Jeg er selv i restaurationsbranchen som investor i KBH, men er i færd med at flyttet til Monheim (20km fra düsseldorf).

Kontakt mig venligst hvis du stadig søger investor/samarbejdspartner.

NapHill

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:25

Haha cool navn Yes

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:55

Hej igen,

Det lyder jo spændende, fik lige smidt en besked retur inden jeg læse tråden her.

Jeg har før arbejdet på d'angleterre, geranium og noma i KBH. Så kender alt til branchen derovre, og synes at det hele er for "meget". Det er for dyrt, de aner ikke hvordan man styrer den økonomiske del af det og drive en virksomhed, de kan den ene ting og det er at lave mad. boblen er sprunget med stor kraft.

Jeg vil meget gerne fortælle meget mere om projektet, jeg kan evt. give et kald. eller vi kan skrive mails.

mine mails er

thomas@grimond.dk

thomas@restaurantnjord.de

send en mail, evt. med nummer, så sender jeg diverse informationer retur og så kan vi tage en snak når du har set tingene igennem.

mvh

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)