Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige TRYKSAGER

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du at få trykt nye visitkort, få et professionelt logo til dit nye firma, eller går du og tænker hvad det f.eks. ville koste og få lavet postkort, blokke, skilte eller anden type tryksag til dit firma, så kast en mail afsted til mig.

Jeg tilbyder alle typer tryksager og reklameopgaver til fornyftige priser.

Annoncer fra 395,-

500 visitkort i farver til 495,- trykt på 350g silk papir i flot blank kvalitet. Prisen er hvis jeg får færdig PDF-fil. Skal jeg også lave opsætning koster det 95,- første gang for opsætningen. Ved geoptryk betales kun for tryk.

1.000 stk brevpapir 1295,- for 200 kr. mere kan du få 1.000 stk ekstra brevpapir oveni.

Priserne er eksl. moms/fragt.

Er der en eller anden opgave du går og funderer over, så send en mail eller giv et ring, så snakker jeg gerne med dig om det eller giver et helt  uforpligtende tilbud. Ingen opgave er for lille eller stor, og her er der ingen dumme spørgsmål :)

Men husk og fortæl du er Amino-bruger for så er der selvfølgelig Amino-rabat! :o)

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 19:04

oppe i topmenuen er der et punkt der hedder "Tryk" - der kan Aminoer søge tryktilbud, så det kunne måske være en idé for dig at bruge den også til at finde Aminoer der skal bruge tryksager :)

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:25

Hej

Hvad koster det at få lavet en opsætning på brevpapir, jeg skal kun bruge 2.000 til at starte med.

Jeg vil gerne i  højre side vil jeg gerne have nogle renskårede billeder af vores produkter ca. 10 stk's ialt fra top til bund, da brevpapiret skal bruges til salgsbreve.

Ellers standard  top med logo. 

Trykket skal være i farve.

Med venlig hilsen

Vibeke Kristensen

KeramikLaden.

Tekrus i mange flotte farver og mønstrer

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 23:35

Hej Jesper, Tak for fif'et :) Har lige tjekket det og meldt mig til der, så det var bare alle tiders, så tak for hjælpen :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 00:12

Hej Vibeke,

Og tak for dit spørgsmål :)

Prisen for tryk af 2.000 stk brevpapir i farve er 1.495,-

Og hvis det drejer sig om 10 billeder, der skal grundigt fritlægges, så vil jeg tro, at der skal bruges et par timer på det, så opsætningen ville jeg normalt tage en 500-600 kr for.

Så med tryk og opsætning er det i alt mellem 2.000-2.100 kr, men så skal du jo også have lidt Amino-rabat så hvis vi siger 12,5% og så trækker det fra de 2.000 kr. så er vi på 1.750,-

Så 1.750,- for 2.000 stk brevpapir i farve samt ti fritlægninger af billeder og opsætningen af selve brevpapiret. Prisen er ekskl. moms/fragt. 

Når opgaven var færdig ville du også uden beregning kunne få de fritlagte (fritskårede) billeder, hvis du nu ville bruge dem til f.eks. hjemmeside eller andet.

Så var det noget, må du endelig sige til. Og har du andre spørgsmål eller ønsker en pris på noget, så er du velkommen til og skrive igen Skype-Smile

Mange venlige hilsner

Charlotte Gundertofte

CNG Grafisk Design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)