Overvejer du at få trykt nye visitkort, få et professionelt logo til dit nye firma, eller går du og tænker hvad det f.eks. ville koste og få lavet postkort, blokke, skilte eller anden type tryksag til dit firma, så kast en mail afsted til mig. Jeg tilbyder alle typer tryksager og reklameopgaver til fornyftige priser. Annoncer fra 395,- 500 visitkort i farver til 495,- trykt på 350g silk papir i flot blank kvalitet. Prisen er hvis jeg får færdig PDF-fil. Skal jeg også lave opsætning koster det 95,- første gang for opsætningen. Ved geoptryk betales kun for tryk. 1.000 stk brevpapir 1295,- for 200 kr. mere kan du få 1.000 stk ekstra brevpapir oveni. Priserne er eksl. moms/fragt. Er der en eller anden opgave du går og funderer over, så send en mail eller giv et ring, så snakker jeg gerne med dig om det eller giver et helt uforpligtende tilbud. Ingen opgave er for lille eller stor, og her er der ingen dumme spørgsmål :) Men husk og fortæl du er Amino-bruger for så er der selvfølgelig Amino-rabat! :o) |
oppe i topmenuen er der et punkt der hedder "Tryk" - der kan Aminoer søge tryktilbud, så det kunne måske være en idé for dig at bruge den også til at finde Aminoer der skal bruge tryksager :)