Der er tre forskellige pakker alt efter dit behov, så hvis man ofte skal bruge mødelokaler, kan man overveje guld-pakken, hvor man får 10 %.
sølvkun kr. 299 (399,-). - din nye firmaadresse kan registreres i CVR registret - dit firmanavn kommer på døren - breve indsamles, sorteres og videresendes 1 gang pr. uge - porto er inkluderet i prisen (eks. pakkeporto) - pakker modtages eller videresendes efter dine anvisninger
guld kun kr. 489,- - din nye firmaadresse kan registreres i CVR registret - dit firmanavn kommer på døren - breve indsamles, sorteres og videresendes 2 gange pr. uge - porto er inkluderet i prisen (inkl. pakkeporto) - pakker modtages eller videresendes efter dine anvisninger - dit firmanavn, et link samt en kort beskrivelse på www.skindergade15.dk - mulighed for tilkøb af kontortid og mødelokaler - 10 % rabat på tilkøb af ekstra kontortid og mødelokaler
platin kun kr. 899,- - din nye firmaadresse kan registreres i CVR registret - dit firmanavn kommer på døren - breve indsamles, sorteres og videresendes 3 gange pr. uge - porto er inkluderet i prisen (inkl. pakkeporto) - pakker modtages eller videresendes efter dine anvisninger - dit firmanavn, et link samt en kort beskrivelse på www.skindergade15.dk - mulighed for tilkøb af kontortid og mødelokaler - 10 % rabat på tilkøb af ekstra kontortid og mødelokaler - 20 % rabat på pakker sendt fra dit firma - 1 gratis arbejdsdag om måneden i vores fuldt møblerede kontorer ELLER ½ dags gratis brug af mødelokale (op til 8 personer).
Hvis man bruger en virtuel adresse er det ikke lidt taber artigt?
Lidt det samme som at stoppe nogle strømper ned i underbukserne eller i BH'en! Er der virkeligt et markedet for sådan noget? Ja jeg ved godt at svindlerne har behov for dette, men normaler virksomheder pynter sig vel ikke med lånte fjer?
Rettelse:
Jeg læste lige at det var et kontor lokal. Det giver jo mening at man kan modtage sine KBH kunder i København
Hvis man bruger en virtuel adresse er det ikke lidt taber artigt?
Lidt det samme som at stoppe nogle strømper ned i underbukserne eller i BH'en! Er der virkeligt et markedet for sådan noget? Ja jeg ved godt at svindlerne har behov for dette, men normaler virksomheder pynter sig vel ikke med lånte fjer?
Disse ting kunne være hvorfor .
Jeg brugte min families adresse da jeg flyttet meget .
Du flytter meget og mangler derved en fast adr. du kan afhente post giver sikkerhed da posten kun videre sender post i 6 månederne fra ens gamle adr. så det kan være godt med stabile adr. vidste man flytter meget , en ting er sikker vist man flytter meget , er der meget post man ikke får .
Du har intet sted du bor ,
Du bor ikke i Danmark , med vil gerne have firma i DK
Jo svindler vil også bruge denne måde meget , da ingen ved hvor du bor.
Jo , nogle vil måske pynte sig med lånte fjer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows