Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg er ny herinde, og håber at kunne få lidt kompetente svar.

Jeg har i nogen tid overvejet at opstarte en webshop med børnetøj (Der er en del af disse, men jeg tror helt bestemt, at vi kan formå at få vores ret godt kørende, da jeg har en del kendskab til børnetøj og ikke mindst hvad kunderne ønsker)

Jeg har både haft salg og service, og erhvervsøkonomi, så jeg kan det grundlæggende med moms og regnskab, forretningsplan osv.

Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg skal komme igang? Hvor meget vil jeg skulle bruge i startkapital?

Hvad ville i gøre?

Jeg satser meget på, at gå stille og roligt igang, og uden at det bliver alt for risikabelt, da jeg jo også har små børn og mand.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:47

Frulehmann:
Jeg har i nogen tid overvejet at opstarte en webshop med børnetøj

Frulehmann:
Jeg satser meget på, at gå stille og roligt igang, og uden at det bliver alt for risikabelt, da jeg jo også har små børn og mand.

Jeg beklager meget, men jeg synes ikke de to udsagn harmonerer særligt godt. Du har ikke den helt store risiko profil, men du ønsker alligeve at gå ind i det nok mest konkurrenceprægede webshop marked. Med mindre du vil fokusere (og investere) benhårdt på din shop, vil jeg bestemt ikke anbefale dig at gå ind i børnetøjsmarkedet.

Hvis du alligevel beslutter dig for at gøre det, kan jeg hjælpe dig med en professionelt designet køreklar webshop for 9.995,- (ex. moms)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:54

Hejsa - og velkommen til en spændende iværksætterverden :-)

Du er velkommen til at sende mig en besked med din mailadresse, hvis du er interesseret i at se mit opstartbudget ( Jeg har en webshop med fair trade legetøj - men forskellen er nok ikke så stor )

Ellers vil jeg varmt anbefale de kurser og den gratis rådgivning de fleste kommuner tilbyder - det er virkelig værd at gøre sit hjemmearbejde grundigt, og tålmodighed er ( desværre ) ofte noget man må væbne sig med.  Du er også velkommen til at ringe til mig, hvis du vil høre lidt om mine erfaringer.

Mvh Mira

- der har fuldtidsjob, 2 små børn, mand, hus, kat og høns, er bestyrelsesformand i vuggestuen  - og stadig eeelsker at være iværksætter - der er så sjovt! Også selvom det ikke er noget jeg bliver millionær af....

Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:11

Er der så noget andet du vil anbefale? Der måske vil fungere bedre? Kunne det tænkes at man kunne opstarte en webshop med andet end lige børnetøj, men noget der stadig kan relaterer til børn, og når man så har prøvet kræfter med dette, at man kunne udvide, til også at sælge børnetøj på et andet tidspunkt?

Og dermed også har noget erfaring med det at køre en webshop, eller er det helt dumt?

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 12:30

Hvis du ønsker hjælp til opstart af webshop er du meget velkommen til at kontakte mig på simon@dyngby.com . Jeg har tidligere arbejdet med børnetøjs webshop, kig evt. her .

Det godt der er nogle der har blod på tanden til at føre sine drømme til virkelighed...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)