Hej... Jeg er ny herinde, og håber at kunne få lidt kompetente svar. Jeg har i nogen tid overvejet at opstarte en webshop med børnetøj (Der er en del af disse, men jeg tror helt bestemt, at vi kan formå at få vores ret godt kørende, da jeg har en del kendskab til børnetøj og ikke mindst hvad kunderne ønsker) Jeg har både haft salg og service, og erhvervsøkonomi, så jeg kan det grundlæggende med moms og regnskab, forretningsplan osv. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg skal komme igang? Hvor meget vil jeg skulle bruge i startkapital? Hvad ville i gøre? Jeg satser meget på, at gå stille og roligt igang, og uden at det bliver alt for risikabelt, da jeg jo også har små børn og mand. |
Frulehmann:Jeg har i nogen tid overvejet at opstarte en webshop med børnetøj
Frulehmann:Jeg satser meget på, at gå stille og roligt igang, og uden at det bliver alt for risikabelt, da jeg jo også har små børn og mand.
Jeg beklager meget, men jeg synes ikke de to udsagn harmonerer særligt godt. Du har ikke den helt store risiko profil, men du ønsker alligeve at gå ind i det nok mest konkurrenceprægede webshop marked. Med mindre du vil fokusere (og investere) benhårdt på din shop, vil jeg bestemt ikke anbefale dig at gå ind i børnetøjsmarkedet.
Hvis du alligevel beslutter dig for at gøre det, kan jeg hjælpe dig med en professionelt designet køreklar webshop for 9.995,- (ex. moms)