Hej |
ahh kom nu det kan ikke passe der ikke sidder en der kan svare på denne :)
Kom nu se det som en udfordring ;)
Hej |
ahh kom nu det kan ikke passe der ikke sidder en der kan svare på denne :) |
Hej Jacob, nej de er ikke forkert på den. Google og de fleste, hvis ikke alle søgemaskiner tolker bindestreger og punktumer som mellemrum. Dvs. dit søgeord e-conomic bliver tolket som e (mellemrum) conomic . Derfor når du gerne vil tjekke keyword density skal du skrive e conomic istedet for e-conomic. Grunden til at mange hjemmesider har domæner med bindestreg er jo netop at de kan få flere søgeord ind i deres domænenavn. F.eks. tuborgpilsner.dk og tuborg-pilsner.dk . Med den anden domænenavn får du faktisk to søgeord, nemlig tuborg og pilsner, da det bliver læst således: www tuborg pilsner dk . Med hensyn til dit andet spørgsmål, ja så er det da enkelt nok. Her er et par forslag:
Jeg kunne nok blive ved :-), men du kan se pointen . Hilsen Dino |
Uh tak for svaret. |
Tror ikke det ville give særlig meget at lave redirect til hoveddomænet. Så skulle du jo også til at søgemaskineoptimere på den nye domæne, det tid kan du jo ligeså godt bruge på at SEO den eksisterende. Men du kunne have en ny domæne eksempelvis en blog, hvor du skrev indhold vedr. economic osv. Derfra så linke til din hjemmeside. Det ville blive vægtet højere af søgemaskiner da linket så kommer fra en side med relevant indhold i forhold til din hjemmeside. Du kan også f.eks. se på mange gratis blog tjenester (eks. tv2-blog, dr1-blog og der er mange) - hvis du opretter blog på hver, skriver relevant om economic og derfra linker til din hjemmeside, det vil da også give noget. Mh til economic ordet, du behøver jo ikke skrive den i teksten, hvis du har nogle billeder på pågældende side, kan du give dem ALT tags - hvor der så står economic - dem kan man jo ikke se :-) - men de bliver indekseret af søgemaskinerne. Desuden kan du også skrive economic , evt. i din title - der er det jo heller ikke så synligt, som det er i den primære tekst. |
Hey Dino |