Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlysning: Kaffe leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Til nystartet projekt søger jeg en grossist eller leverandør af specielle kaffe blends, smagskaffer og forskellige former for gourmetkaffer - både ristede bønner og malet. Det vil være fordelagtigt hvis mindre ordrer accepteres.

Skulle du evt. sidde og være interesseret - eller har du kendskab til nogle som evt. kan have min interesse?

Vh, Webshopperen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Har sendt din forespørgsel videre til en jeg kender der sælger kvalitetskaffe i "forskellige afskygninger"Coffee

Håber du får en brugbar henvendelseGeeked

Dbh

Sanne

Fra Lundby
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:49

Du bør tage fat i Kent Kaffe på fyn.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Webshopperen

Vi er selv et kafferisteri som gør i specialkaffer både vores egne og som sub/privatelabel men vi sælger desværre ikke til webshops medmindre der er tale om et relativt stort flow og webshoppen vil forpligte sig til en række "betingelser" idet vi vi virkelig statser på den frisk ristede kvalitets kaffe.

Men jeg vil mene at Estate Coffee er et meget godt bud - du kan fange dem på estatecoffee.dk og de kan levere de mængder som du gerne vil have.

Ellers findes der et hav af mikroristerier som for det meste leverer super kvalitet. Her er nogle jeg ved leverer god kaffe: kaffe-agenterne.dk, risteriet.dk, coffeecollective.dk.  

Håber du finder hvad du søger

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Mols
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:04

Hej,

Vi er næste i gang - og har gode kontakter hos leverandører i Indien. Kun vasket arabica og kun de bedste klasser. Måske var det noget?

Kari

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)