Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO råd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg kunne godt tænke mig at ranke højt på følgende:

IT Support, IT Support Hørning, IT Support til private.

Jeg synes jeg har fulgt de fleste forskrifter på min hjemmeside http://www.it-denni.dk/ - hvad mere kan jeg gøre?

Er vi ude i noget linkbuilding?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:11

Hej Denni,

Det er ikke et enten/eller spørgsmål når vi snakker linkbuilding, for det skal der helt sikkert arbejdes med. Jeg ville skabe meget mere indhold til dit website. Du kan eksempelvis beskrive de forskellige emner mere uddybende, og finde på  nye ting at skrive om. Du kan kommentere på de seneste IT Nyheder. Dit website skal have noget tyngde og indhold, for at kunne ranke godt.

Personligt har jeg et mål om at skulle have 100 sider indekseret for avisabonnement-tilbud.dk om 3 måneder. Se evt .nuværende sitemap.

Strategisk ville jeg satse på at komme frem på lokale søgninger, i stedet for de store generelle. IT Support Hørning / Nordjylland, Computerhjælp Hjørning/Nordjylland o.s.v. Opret dig hos Google Local Search

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:15

Hej Denni

Såvidt jeg kan se har du kun én side sammenlagt (eller tar jeg fejl?) - det gør det unægtelig lidt sværere at blive ramt på flere ord.

Men du kunne jo evt. starte med at ændre din title og overskrift / tekstindhold på siden, så der indgår noget med at du laver it support til private i hørning.Fx forslag til din title:
IT support i Hørning til private