Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO råd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg kunne godt tænke mig at ranke højt på følgende:

IT Support, IT Support Hørning, IT Support til private.

Jeg synes jeg har fulgt de fleste forskrifter på min hjemmeside http://www.it-denni.dk/ - hvad mere kan jeg gøre?

Er vi ude i noget linkbuilding?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:11

Hej Denni,

Det er ikke et enten/eller spørgsmål når vi snakker linkbuilding, for det skal der helt sikkert arbejdes med. Jeg ville skabe meget mere indhold til dit website. Du kan eksempelvis beskrive de forskellige emner mere uddybende, og finde på  nye ting at skrive om. Du kan kommentere på de seneste IT Nyheder. Dit website skal have noget tyngde og indhold, for at kunne ranke godt.

Personligt har jeg et mål om at skulle have 100 sider indekseret for avisabonnement-tilbud.dk om 3 måneder. Se evt .nuværende sitemap.

Strategisk ville jeg satse på at komme frem på lokale søgninger, i stedet for de store generelle. IT Support Hørning / Nordjylland, Computerhjælp Hjørning/Nordjylland o.s.v. Opret dig hos Google Local Search

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:15

Hej Denni

Såvidt jeg kan se har du kun én side sammenlagt (eller tar jeg fejl?) - det gør det unægtelig lidt sværere at blive ramt på flere ord.

Men du kunne jo evt. starte med at ændre din title og overskrift / tekstindhold på siden, så der indgår noget med at du laver it support til private i hørning.Fx forslag til din title:
IT support i Hørning til private

Lige præcis "IT support hørning" burde ikke være svært at rangere højt på. Måske du skal overveje om der er andre områder / byer som er interessant at have med også?

Og så hjælper det selvfølgelig altid at have nogen gode links til sit site rundt omkring fra nettet, som fx her på amino, nu hjælper jeg dig lige med et: IT support i Hørning til private ;)

Mvh. Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:15

Jeg er bare lidt tvivl om, hvor jeg skal linkebuilde, hvilke sider m.v.

Går i tankerne om en lille blog, hvor jeg kommenterer på IT nyheder, samt giver gratis tips. Må også prøve at udvide beskrivelserne lidt mere.

Det giver vel også godt, hvis jeg laver en side til hver af mine services? it-denni.dk/fjerning-af-spyware osv?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:31

Denni Pultz Gottfredsen:

Det giver vel også godt, hvis jeg laver en side til hver af mine services? it-denni.dk/fjerning-af-spyware osv?

Hej Denni,

Jeg vil ikke anbefale dig at linkbuilde efter at blive fundet på fjerning-af-spyware, da de fleste nok vil søge efter fjernelse af spyware. Smile

Din hjemmeside er bestemt pæn.
Overvej at lave en underside til hver af de punkter i listen "Jeg kan hjælpe dig med følgende:", og beskriv de ydelser mere detaljeret.
Det vil give dit site et mere solidt præg.
Får du så nævnt Hørning i forbindelse med de services, vil du have bedre chancer for at blive fundet af søgemaskinerne. på de services og Hørning.

Held og lykke med det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)