Selv om det er meget svært, selve for os som løsningsleverandører mener jeg, at vores moderate debat/diskussion mere eller mindre vil være med at hjælpe dig med at have et godt indtryk af, hvilke teknologier vi anvender, om de er up-to-date, hvad der er fordele og ulemper ved de anvendte teknologier og om vi kan følge med teknologiudviklingen i fremtiden og dermed at hjælpe dig med at vælge en rigtig/god løsning.
jeg vil gerne have en blog i forbindelse med mit website (altså som et menupunkt). Ellers synes jeg ikke der er den store fidus ved det.
Jeg ved godt man kan lave det som et menupunkt der redirecter ud på eksempelvis wordpress, men jeg vil gerne spare folk for så mange klik og åbne internet-vinduer som muligt.
Omvendt er der nok nogle andre fordele ved en ekstern blog, eksempelvis hvis folk lave søgninger i selve blog-forummet (eller hvad det nu hedder).
Spg:
Kender I til seriøse e-butikker / butikker m.m. som benytter wordpress og i så fald ser jeg gerne eksempler.
Hvis du vil have en pro. webshop hurtigt og enkelt med dankort betaling ville jeg helt klart vælge Shopify. Det arbejdet glimrende sammen med den danske betalingsgateway Quickpay.