Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af telefonnummer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i ja ved ikke hvad vi skal kalde det lad os da bare kalde det et problem.

Jeg har valgt og droppe TDC til fordel for Telmore og skal i den forbindelse have flyttet mit mobil nummer også, men BIIIIIP hvor kan sådan noget da være besværligt. Fik en rejection på den første i dag, da jeg havde skrevet for mange simkort cifre ind, og dem der sidder og kigger på sådan noget ikke lige kunne se på det nummer jeg havde skrevet og sagt til sig selv hov her har vi en std fejl 5 cifre for meget dem der fortæller hvor meget plads kortet indeholder come on de må få 100 af de fejl så de afviser nummer flytningen og jeg er nu bundet hos TDC minimum 1 uge mere end jeg ellers var da det har taget dem 1 uge og få svaret på denne henvendelse. Det er i min verden LANGTID.

Nu har jeg så det gode spørgsmål kan jeg gøre noget rent juridisk for at komme ud af TDC aftalen og få flyttet nummeret hurtigere til Telmore altså hurtigere end de 30 dage?

Nogen der har erfaring? Skyd frit fra leveren også gerne om generel galle af denne situation omkring man er bundet så langtid, for så lang tid tager det jo slet ikke. Og jeg kan virkelig ikke se at de skal gøre det så svært, det er jo ikke ligefrem fordi jeg er positiv overfor behandlingen fra TDC som jeg ellers havde været okay tilfreds med. Var det ikke med og hjælpe kunderne både godt ind og godt ud, så hvis de vælger og skulle skifte igen, jamen så vil de skifte tilbage?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 16:10

hej
den hurtigste måde er hvis du er tilknyttet en agent. (ved ikke om temore har den slags)

jeg har fornyligt fået flytett nummer inden for 48 timer ved brug af vores 3 agent(andet ord for keyacount maneger)
han hånd fodret min flytning til telias porterings afdeling. men jeg havde haft den 5 gange værer end dig. var igennem 4 runder med afviselser. (og nej ikke fordi den ikke var udfyldt korekt)

kende dig frustration !!! ud med den , negative tanker går ud over dig selv og din dag :)

Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 17:09

Hvordan finder jeg ud af om de har en agent? :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:24

Tro mig det kan tage meget længere tid at komme væk fra et teleselskab.

Brugte selv godt 3 måneder over abonnement udløbstid for at komme væk fra TELIA,,, så kostede lige dobbelt abonnement i de 3 måneder.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:27

Det sjove er jo så her, at det i princippet er indenfor samme selskab og netværk - derfor er det ekstra sjovt at der kan bruges så lang tid på det.

Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 18:29

Nemlig jeg ringede endda til TDC og sagde i kan få alle pengene nu og her endda for hele den måned i kun skal have halv for, men nej nej.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:33

Lars Meyer:

Det sjove er jo så her, at det i princippet er indenfor samme selskab og netværk - derfor er det ekstra sjovt at der kan bruges så lang tid på det.

Det er inde fra samme koncern, ikke selskab. Det eneste de har principielt tilfælles er at de har samme ejerkreds.

Mads Madsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)