Hej Jeg står i ja ved ikke hvad vi skal kalde det lad os da bare kalde det et problem. Jeg har valgt og droppe TDC til fordel for Telmore og skal i den forbindelse have flyttet mit mobil nummer også, men BIIIIIP hvor kan sådan noget da være besværligt. Fik en rejection på den første i dag, da jeg havde skrevet for mange simkort cifre ind, og dem der sidder og kigger på sådan noget ikke lige kunne se på det nummer jeg havde skrevet og sagt til sig selv hov her har vi en std fejl 5 cifre for meget dem der fortæller hvor meget plads kortet indeholder come on de må få 100 af de fejl så de afviser nummer flytningen og jeg er nu bundet hos TDC minimum 1 uge mere end jeg ellers var da det har taget dem 1 uge og få svaret på denne henvendelse. Det er i min verden LANGTID. Nu har jeg så det gode spørgsmål kan jeg gøre noget rent juridisk for at komme ud af TDC aftalen og få flyttet nummeret hurtigere til Telmore altså hurtigere end de 30 dage? Nogen der har erfaring? Skyd frit fra leveren også gerne om generel galle af denne situation omkring man er bundet så langtid, for så lang tid tager det jo slet ikke. Og jeg kan virkelig ikke se at de skal gøre det så svært, det er jo ikke ligefrem fordi jeg er positiv overfor behandlingen fra TDC som jeg ellers havde været okay tilfreds med. Var det ikke med og hjælpe kunderne både godt ind og godt ud, så hvis de vælger og skulle skifte igen, jamen så vil de skifte tilbage? |
hej
den hurtigste måde er hvis du er tilknyttet en agent. (ved ikke om temore har den slags)
jeg har fornyligt fået flytett nummer inden for 48 timer ved brug af vores 3 agent(andet ord for keyacount maneger)
han hånd fodret min flytning til telias porterings afdeling. men jeg havde haft den 5 gange værer end dig. var igennem 4 runder med afviselser. (og nej ikke fordi den ikke var udfyldt korekt)
kende dig frustration !!! ud med den , negative tanker går ud over dig selv og din dag :)