Jeg er ude efter en brugervenlig og fleksibel webshop, der egner sig til udlejning af varer. Jeg har kigget på DanDomain's systemer, men de kan ikke umiddelbart bruges til formålet. Der kan eksempelvis ikke kobles kalendefunktion på. Er der nogen, der kan anbefale et godt system. Jeg er umiddelbart mest interesseret i færdige løsninger, hvor det kun er designen, der skal tilpasses. Altså a la DanDomaines e-handelsløsninger. Ideen er at kunderne skal kunne leje en given vare for en given periode. Slutprisen udregnes automatisk og det fremgår klart af fakturaen, når lejeperioden er omme. Derudover skal webshoppen også kunne håndtere almindeligt salg. Med venlig hilsen Pelle Pedersen
|
Pelle Pedersen:Jeg er ude efter en brugervenlig og fleksibel webshop, der egner sig til udlejning af varer.
Jeg har kigget på DanDomain's systemer, men de kan ikke umiddelbart bruges til formålet. Der kan eksempelvis ikke kobles kalendefunktion på.
Er der nogen, der kan anbefale et godt system. Jeg er umiddelbart mest interesseret i færdige løsninger, hvor det kun er designen, der skal tilpasses. Altså a la DanDomaines e-handelsløsninger.
Ideen er at kunderne skal kunne leje en given vare for en given periode. Slutprisen udregnes automatisk og det fremgår klart af fakturaen, når lejeperioden er omme. Derudover skal webshoppen også kunne håndtere almindeligt salg.
Med venlig hilsen
Pelle Pedersen
Hej Pelle
Du kunne evt. bruge Magento med denne extension: http://www.magentocommerce.com/extension/1420/booking-and-reservations