Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop der egner sig til udlejning af varer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ude efter en brugervenlig og fleksibel webshop, der egner sig til udlejning af varer.

Jeg har kigget på DanDomain's systemer, men de kan ikke umiddelbart bruges til formålet. Der kan eksempelvis ikke kobles kalendefunktion på.

Er der nogen, der kan anbefale et godt system. Jeg er umiddelbart mest interesseret i færdige løsninger, hvor det kun er designen, der skal tilpasses. Altså a la DanDomaines e-handelsløsninger.

Ideen er at kunderne skal kunne leje en given vare for en given periode. Slutprisen udregnes automatisk og det fremgår klart af fakturaen, når lejeperioden er omme. Derudover skal webshoppen også kunne håndtere almindeligt salg.

Med venlig hilsen

Pelle Pedersen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:26

Pelle Pedersen:

Jeg er ude efter en brugervenlig og fleksibel webshop, der egner sig til udlejning af varer.

Jeg har kigget på DanDomain's systemer, men de kan ikke umiddelbart bruges til formålet. Der kan eksempelvis ikke kobles kalendefunktion på.

Er der nogen, der kan anbefale et godt system. Jeg er umiddelbart mest interesseret i færdige løsninger, hvor det kun er designen, der skal tilpasses. Altså a la DanDomaines e-handelsløsninger.

Ideen er at kunderne skal kunne leje en given vare for en given periode. Slutprisen udregnes automatisk og det fremgår klart af fakturaen, når lejeperioden er omme. Derudover skal webshoppen også kunne håndtere almindeligt salg.

Med venlig hilsen

Pelle Pedersen

Hej Pelle

Du kunne evt. bruge Magento med denne extension: http://www.magentocommerce.com/extension/1420/booking-and-reservations

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:40

Dandomain er bestemt en fin løsning, som er meget billige at komme i gang med, og samtidig kan "bruges" af de fleste.

Dog er der selvfølgelig alternativer, men det er svært lige at give et bud på ud fra det du nævner. Du må meget gerne lige sende mig en mail på mail@jesperskov.dk med lidt flere informationer, så vil jeg gerne hjælpe dig videre.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)