Jeg er interesseret i at vide hvormange karakterer man max kan skrive i Titel på et website.
Er der noget der ligger inde med den info, eller skal jeg til at teste mig frem? Der står vel egentligt altid " - Microsoft Internet Explorer" bagefter det som man skriver som titel?
JA ok, det jeg nok mere mente var , om det ville være muligt at få brugerens browser til at udelade dette, så jeg ville få mere plads til at skrive min titel?
Men du ved tilfældigvis ikke hvor mange karakterer der max kan stå der?
Med HTML kan du ikke manipulere med browseren på dén måde. Jeg mener det er en key i registry''et (i hvert fald på Windows-maskiner) der afgør hvad der står bagefter titlen - og det hverken kan, må eller skal du ændre på på klienterne.
Jeg er ikke klar over makslængden, men det er givetvis varierende fra browser til browser. En nem måde at finde ud af det på er jo ganske enkelt bare at prøve sig frem og tælle hvor mange tegn der er synlige i en rigtig, rigtig lang titel :)
Fandt en diskussion om emnet her, og det er nok det tætteste du kommer på et rigtigt svar: http://www.mail-archive.com/listdad@webstandardsgroup.org/msg02493.html
Du bør teste med IE7, da titlen også er en del af toolbar-tab delen. Iøvrigt er titlen meget vigtig ved søgemaskine optimering, så vælg titlen på dine sider med omhu