Jeg skal i forbindelse med mit nye firma have lavet en A5 folder 4+4 sider, og har valgt at benytte mig af trykkeriet lasertryk.dk
Da jeg selv skal stå for layoutet og tekst, og har et tidspres på 2 dage, vil jeg høre om der er nogle herinde som kender til et program eller online tool til at udføre dette.
Jeg har kendskab til photoshop, word publisher, men syntes måske der ligger lidt for meget arbejde i det.
NB! Vil gerne selv lave folderen, så evt. grafikere, layotere osv. har ingen interesse.
Har faktisk hørt om et online gratis program, hvor man blot indtaler hvordan man ønsker folderen skal være og vupti... får man på mail en en superflot professionel folder som man så kan sende videre til trykkeriet.
Nej... der er desværre ingen genveje...men med photoshop og Word burde du kunne sætte noget op. Ja, gu er der arbejde i det... så kom hellere i gang.
:-)
Jesper
Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com