Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online flyer/folder program - findes det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg skal i forbindelse med mit nye firma have lavet en A5 folder 4+4 sider, og har valgt at benytte mig af trykkeriet lasertryk.dk

Da jeg selv skal stå for layoutet og tekst, og har et tidspres på 2 dage, vil jeg høre om der er nogle herinde som kender til et program eller online tool til at udføre dette.

Jeg har kendskab til photoshop, word publisher, men syntes måske der ligger lidt for meget arbejde i det.

NB! Vil gerne selv lave folderen, så evt. grafikere, layotere osv. har ingen interesse.

Mvh.

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:15

Hej Mikkel

Photoshop er til det grafiske arbejde, og du er bedst hjulpet ved at bruge et program som Scribus, hvis ikke du vil ind over Indesign.

Scribus er det program hvori du samler dit grafiske udtryk og blander det med Tekst, Scribus et Dtp program.

Mvh
Juul

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 13:29

Ja, du bliver nødt til at skaffe et DTP program hurtigst muligt Smile. Fx Scribus som juul skriver.

Du redigere kun dine billeder i photoshop. 

:-) Dorthe

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 13:45

Har faktisk hørt om et online gratis program, hvor man blot indtaler hvordan man ønsker folderen skal være og vupti... får man på mail en en superflot professionel folder som man så kan sende videre til trykkeriet.

Nej... der er desværre ingen genveje...men med photoshop og Word burde du kunne sætte noget op. Ja, gu er der arbejde i det... så kom hellere i gang.

:-)

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Guangzhou - Kina
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:52

Tak for de hurtige svar!

Jeg vil prøve Scibus af, og se om det kan bruges.

Venter spændt på om der er nogle , som kan hjælpe Jesper og jeg til et link til det online tool.

Mvh.

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38

> Mikkel: vil du skrive om dine erfaringr herinde?

Hvad er der ellers af DtP værktøjer, der er til at komme i nærheden af?

Mvh. Sanne, der burde ha' lavet en folder i weekenden ....

Fra Nærum
Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:31

Hej Mikkel

Hvis du alligevel vil bruge et adobe program - f.eks. InDesign kan det downloades gratis hos Adobe - test udgave i 30 dage.

Hos Adobe er der nogle hjælpe videoer hvor du kan se det mest basale.
2 dage er dog ikke lang tid!

Hilsen

Fotograf
Jasper Simonsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)