Hej Cyber Warrior
Det du har lavet er et rigtigt godt eksempel på eksempel på 80/20 reglen. Hvor du får 20% af indsatsen opnår 80 % af resultatet. Det gode er at du er nået omkring 80 % af vejen, det dårlige er at du har omkring 80 % tilbage. Hvilket du også vil opdage hvis du altså han en kunde, der kan skelne et professionelt resultat fra et der er hurtigt flækket sammen.
Listen af små, mangler og uhensigtmæssigheder er rigtigt lang, men her er ihvertfald 3 start ting:
- Jeg så en Pizza til
- Man skal selvfølgelig kunne klikke på kategorierne i animationen på forsiden.
- ViewState: husk så fra på alle dine label kontroller.
Derudover står stortset alt teksten ad pommern til og der er overhovedet ikke tænkt på seo. Rent arkitektur mæssigt, kan jeg ikke forstille at der er nogle professionelle programmører, der idag ville starte sådan et projekt på baseret på WebForms. Med de fordele som ASP.Net MVC tilbyder.
Jeg tror faktisk de fleste professionelle programmører, kan smække noget a la edbpriser eller just-eat sammen på en 30-40 timer, men det er de færreste der vil lægge navn til, for de ved at der er rigtigt langt til noget kommercielt anvendeligt.
Det er rigtigt vigtigt hvis du indgår sådan nogle kontrakter, at du sikre dig at du til enhver tid kan stoppe projektet uden jurdiske følger. Selvfølgeligt imod at kunden ikke skal betale. Ellers kan du faktisk komme til at hænge på differencen til næstbilligste tilbud, hvilket hvis det er en professionel leverandør kan blive rigtigt mange penge.