Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har lavet edbpriser, spilpriser osv.?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er igang med at kode en side som just-eat  og har kun brugt 3 uger mangler lidt endu www.mad-kurven.dk  folk sagde det ville normalt koste 150-200 tus kroner for sådan en hjemmeside og de grinte der jeg sagde jeg kan kode den på halvandet måndet så kan i følge med på adressen udviklingen:-)  .. Det er vel bevis nok for at jeg kan noget og har kodet over 50 almindelig hjemmesider....    Edbpriser til 30 kilo og vi lave en kontrakt på det er du ikke glad betaler du ikke en øre og jeg beholder varen...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:24

CyberWarrior:

Rasmus ja vis du smider privat besked kan vi snakke om det.. Som sagt jeg er Danmarks billigste og bedste programmør hehe efter min meningStick out tongue

Har du et link til dine referencer?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:01

CyberWarrior:
Som sagt jeg er Danmarks billigste og bedste programmør hehe efter min mening

Nok efter din mening. Men pas på at du ikke kommer ud hvor du ikke kan bunde :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:19

Nicolaj:
Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.

Hej Nicolaj.

Det har ikke så meget med om man har lavet lige præcis den slags før. Det der er vigtigt er kemien mellem dig og programmøren og om han udstråler den viden du føler der er behov for. Du kan sagtens bede en (eller flere) programmører om at lave en test til dig. Find f.eks. en side med priser og bed dem om at lave en liste over de produkter og priser der er på den side ved at lave en udtræk af den.

En ordentlig programmør kan nemt gøre dette for dig.

Det er forresten mig som Lagersalg har linket til (Netopcom) :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:23

CyberWarrior:

Jeg er igang med at kode en side som just-eat  og har kun brugt 3 uger mangler lidt endu www.mad-kurven.dk  folk sagde det ville normalt koste 150-200 tus kroner for sådan en hjemmeside og de grinte der jeg sagde jeg kan kode den på halvandet måndet så kan i følge med på adressen udviklingen:-)  .. Det er vel bevis nok for at jeg kan noget og har kodet over 50 almindelig hjemmesider....    Edbpriser til 30 kilo og vi lave en kontrakt på det er du ikke glad betaler du ikke en øre og jeg beholder varen...

Fedt design, hvor har du fået inspirationen til det:)? hehe

Det er godt at se du er effektiv:)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:38

Niels:

Nicolaj:
Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.

Hej Nicolaj.

Det har ikke så meget med om man har lavet lige præcis den slags før. Det der er vigtigt er kemien mellem dig og programmøren og om han udstråler den viden du føler der er behov for. Du kan sagtens bede en (eller flere) programmører om at lave en test til dig. Find f.eks. en side med priser og bed dem om at lave en liste over de produkter og priser der er på den side ved at lave en udtræk af den.

En ordentlig programmør kan nemt gøre dette for dig.

Det er forresten mig som Lagersalg har linket til (Netopcom) :)

Hej Niels,

Tak for input Yes

Jeg overvejer iøjeblikket at betale mig fra at få lavet en ordentlig kravspecifikation og så tage den derfra.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:45

Hej Cyber Warrior

Det du har lavet er et rigtigt godt eksempel på eksempel på 80/20 reglen. Hvor du får 20% af indsatsen opnår 80 % af resultatet. Det gode er at du er nået omkring 80 % af vejen, det dårlige er at du har omkring 80 % tilbage. Hvilket du også vil opdage hvis du altså han en kunde, der kan skelne et professionelt resultat fra et der er hurtigt flækket sammen.

Listen af små, mangler og uhensigtmæssigheder er rigtigt lang, men her er ihvertfald 3 start ting:

- Jeg så en Pizza til 100,0000 DKK

- Man skal selvfølgelig kunne klikke på kategorierne i animationen på forsiden.

- ViewState: husk så fra på alle dine label kontroller.

Derudover står stortset alt teksten ad pommern til og der er overhovedet ikke tænkt på seo. Rent arkitektur mæssigt, kan jeg ikke forstille at der er nogle professionelle programmører, der idag ville starte sådan et projekt på baseret på WebForms. Med de fordele som ASP.Net MVC tilbyder.

Jeg tror faktisk de fleste professionelle programmører, kan smække noget a la edbpriser eller just-eat sammen på en 30-40 timer, men det er de færreste der vil lægge navn til, for de ved at der er rigtigt langt til noget kommercielt anvendeligt.

Det er rigtigt vigtigt hvis du indgår sådan nogle kontrakter, at du sikre dig at du til enhver tid kan stoppe projektet uden jurdiske følger. Selvfølgeligt imod at kunden ikke skal betale. Ellers kan du faktisk komme til at hænge på differencen til næstbilligste tilbud, hvilket hvis det er en professionel leverandør kan blive rigtigt mange penge.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:49

Iøvrigt var det Wheeler (Lars) der oprindeligt lavede edbpriser.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)