Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har lavet edbpriser, spilpriser osv.?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

CyberWarrior:

Jeg kan lave helt den samme side til dig til 30 tusind kroner skriv privat det vil blive meget flottere

Kan du lave edbpriser.dk til mig for 30k? I så fald er det købt!

Så nupper jeg lige et site med :)

Du får travlt  Smile

/allan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41

DesignYOU:

Rasmus Hoeks:

CyberWarrior:

Jeg kan lave helt den samme side til dig til 30 tusind kroner skriv privat det vil blive meget flottere

Kan du lave edbpriser.dk til mig for 30k? I så fald er det købt!

Så nupper jeg lige et site med :)

Tror jeg tager et med i farten os, og kender mindst 2-3 andre, som ligeledes er fresh!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:47

CyberWarrior:

Jeg leder efter folk der har lavet det og ikke folk der kan lave det. Har du referencer, så send mig gerne en PB.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:18

Rasmus ja vis du smider privat besked kan vi snakke om det.. Som sagt jeg er Danmarks billigste og bedste programmør hehe efter min meningStick out tongue

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er igang med at kode en side som just-eat  og har kun brugt 3 uger mangler lidt endu www.mad-kurven.dk  folk sagde det ville normalt koste 150-200 tus kroner for sådan en hjemmeside og de grinte der jeg sagde jeg kan kode den på halvandet måndet så kan i følge med på adressen udviklingen:-)  .. Det er vel bevis nok for at jeg kan noget og har kodet over 50 almindelig hjemmesider....    Edbpriser til 30 kilo og vi lave en kontrakt på det er du ikke glad betaler du ikke en øre og jeg beholder varen...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:24

CyberWarrior:

Rasmus ja vis du smider privat besked kan vi snakke om det.. Som sagt jeg er Danmarks billigste og bedste programmør hehe efter min meningStick out tongue

Har du et link til dine referencer?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:01

CyberWarrior:
Som sagt jeg er Danmarks billigste og bedste programmør hehe efter min mening

Nok efter din mening. Men pas på at du ikke kommer ud hvor du ikke kan bunde :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:19

Nicolaj:
Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.

Hej Nicolaj.

Det har ikke så meget med om man har lavet lige præcis den slags før. Det der er vigtigt er kemien mellem dig og programmøren og om han udstråler den viden du føler der er behov for. Du kan sagtens bede en (eller flere) programmører om at lave en test til dig. Find f.eks. en side med priser og bed dem om at lave en liste over de produkter og priser der er på den side ved at lave en udtræk af den.

En ordentlig programmør kan nemt gøre dette for dig.

Det er forresten mig som Lagersalg har linket til (Netopcom) :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:23

CyberWarrior:

Jeg er igang med at kode en side som just-eat  og har kun brugt 3 uger mangler lidt endu www.mad-kurven.dk  folk sagde det ville normalt koste 150-200 tus kroner for sådan en hjemmeside og de grinte der jeg sagde jeg kan kode den på halvandet måndet så kan i følge med på adressen udviklingen:-)  .. Det er vel bevis nok for at jeg kan noget og har kodet over 50 almindelig hjemmesider....    Edbpriser til 30 kilo og vi lave en kontrakt på det er du ikke glad betaler du ikke en øre og jeg beholder varen...

Fedt design, hvor har du fået inspirationen til det:)? hehe

Det er godt at se du er effektiv:)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:38

Niels:

Nicolaj:
Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.

Hej Nicolaj.

Det har ikke så meget med om man har lavet lige præcis den slags før. Det der er vigtigt er kemien mellem dig og programmøren og om han udstråler den viden du føler der er behov for. Du kan sagtens bede en (eller flere) programmører om at lave en test til dig. Find f.eks. en side med priser og bed dem om at lave en liste over de produkter og priser der er på den side ved at lave en udtræk af den.

En ordentlig programmør kan nemt gøre dette for dig.

Det er forresten mig som Lagersalg har linket til (Netopcom) :)

Hej Niels,

Tak for input Yes

Jeg overvejer iøjeblikket at betale mig fra at få lavet en ordentlig kravspecifikation og så tage den derfra.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)