Jeg har kigget på deres side, men jeg mangler en reference der matcher 100% eller ihvertfald 90%.
Hvis du tænker på troværdighed er der vist ingen ko på isen .... de har jo lavet freelancer så vidt jeg ved :)
Ellers skriv en mail til Peter og hør ham om det er noget de kan klare måske han kender en :)
/allan
Nej, det har ikke noget med troværdighed at gøre. Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.
Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.
Helt fint :) Når nu du snakker in2media og de priser ville jeg nok også forhøre mig hos Ziteman i Kerteminde på Fyn, om ikke andet var det et forsøg værd :)
Du må meget gerne fortælle hvem som kan opfylde dine krav når det kommer så lang :)
Du har sendt mig linket før . Der er bare tilpas mange forskelle på det jeg skal bruge og den løsning I netop har lavet, til at jeg tør at få det lavet i østen.
Nå det havde jeg
glemt, men du må da komme med en kravspecifikation til det du gerne vil have lavet
så vi kan se om vi kan lave det for dig. Helt ok, at du ikke vil have det lavet
herude, men er dit engelske ok samt der ligger en Desiglayout/flowchart, så
skulle vi nu nok kunne lave det vil jeg mene. Vi er online via skype, så kommunikation
fungerer udmærket og vi har 2 shifts kørende og der er folk på kontoret indtil
kl. 16 dansk tid.