Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har lavet edbpriser, spilpriser osv.?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Jeg har kigget på deres side, men jeg mangler en reference der matcher 100% eller ihvertfald 90%.

Hvis du tænker på troværdighed er der vist ingen ko på isen .... de har jo lavet freelancer så vidt jeg ved :)

Ellers skriv en mail til Peter og hør ham om det er noget de kan klare måske han kender en :)

/allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:37

DesignYOU:

Nicolaj:
Jeg har kigget på deres side, men jeg mangler en reference der matcher 100% eller ihvertfald 90%.

Hvis du tænker på troværdighed er der vist ingen ko på isen .... de har jo lavet freelancer så vidt jeg ved :)

Ellers skriv en mail til Peter og hør ham om det er noget de kan klare måske han kender en :)

/allan

Nej, det har ikke noget med troværdighed at gøre. Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:40

Køb ren argan olie her

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:42

Nicolaj:
Det er bare ideen om at de har lavet det samme før, så kan man sige at det, det og det skal jeg bruge.

Helt fint  :) Når nu du snakker in2media og de priser ville jeg nok også forhøre mig hos Ziteman i Kerteminde på Fyn, om ikke andet var det et forsøg værd :)

Du må meget gerne fortælle hvem som kan opfylde dine krav når det kommer så lang :)

Held og lykke med det ...

/allan

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 00:47
Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:58

IndoSoft:

Hej Nicolaj,

Vi har lavet noget tilsvarende edbpriser.dk, jeg sender dig lige en link til siden.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Hej Lars,

Du har sendt mig linket før Smile. Der er bare tilpas mange forskelle på det jeg skal bruge og den løsning I netop har lavet, til at jeg tør at få det lavet i østen.

/Nicolaj

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:00

DesignYOU:

Du må meget gerne fortælle hvem som kan opfylde dine krav når det kommer så lang :)

Det skal jeg nok Smile

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:14

Hej Nicolaj,

Nå det havde jeg glemtSmile, men du må da komme med en kravspecifikation til det du gerne vil have lavet så vi kan se om vi kan lave det for digWink. Helt ok, at du ikke vil have det lavet herude, men er dit engelske ok samt der ligger en Desiglayout/flowchart, så skulle vi nu nok kunne lave det vil jeg mene. Vi er online via skype, så kommunikation fungerer udmærket og vi har 2 shifts kørende og der er folk på kontoret indtil kl. 16 dansk tid.

Forsat god aften

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 01:26

Jeg kan lave helt den samme side til dig til 30 tusind kroner skriv privat det vil blive meget flottere

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CyberWarrior:

Jeg kan lave helt den samme side til dig til 30 tusind kroner skriv privat det vil blive meget flottere

Kan du lave edbpriser.dk til mig for 30k? I så fald er det købt!

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)